Palenie

1. Data: 2004-04-01 09:25:02

Temat: Palenie
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

wiec jestem sobie na diecie :) wszystko jest ok trace zbedny balast ale mam
pewien dylemat
chce rzucic palenie !!! i teraz zastanawiam sie bo zawsze sie mowi ze jak
rzucasz palenie to tyjesz !!!
wiec jak to jest ma ktos doswiadczenie w tej kwestii ?

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

2. Data: 2004-04-01 10:26:43

Temat: Re: Palenie
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzucasz palenie to tyjesz !!!
> wiec jak to jest ma ktos doswiadczenie w tej kwestii ?

To nie jest tak, ze tyjesz z powietrza - nie palisz, to zaczyna Cie nosic -
caly czas cos do rak by sie bralo, a to paluszki, a to ciasteczka, a to
czekoladki, a jak nie ma - to cokolwiek.... Smak sie zmienia, potrawy staja
sie jeszcze smaczniejsze...
To dotyczy 90 % rzucajacych nalog - wiec moja rada: chcesz rzucic i nie
przytyc, to bardziej kategorycznie niz zawsze trzymaj sie diety. Nie
przytyjesz. Tylko ZADNYCH odstepstw. Mozesz sobie kupic jakies gumy
nicorette albo inne srodki zastepcze - chyba ze uwazasz , ze sie bez tego
obejdziesz.

Pozdrowienia 1 kwietniowe (moze zdaze ostatni post przed zamknieciem grupy
;))
Kafka

3. Data: 2004-04-02 08:41:59

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" napisał w wiadomości >
> [...]
> rzucasz palenie to tyjesz !!!
> wiec jak to jest ma ktos doswiadczenie w tej kwestii ?

podobno po za przestaniu palenie zmienia sie przemiana materii. Ty cie nie
jest spowodowane tylko i wylacznie podzeraniem slodkosci i innych takich.
Nawet jesli bedziesz sie trzymal swojej diety to i tak lekko przytyjesz.
Dlatego czasami warto sie wspomoc przy rzucaniu palenia czyms z apteki.
Mi sie nie udalo:)
W ciagu trzech miesiecy niepalenia przytylam 6 kg , ktore sa ze mna do dzis
mimo, ze do nalogu wrocilam:)
zapytaj na grupie medycyna, moze Ci cos poradza.

pozdr
magda

4. Data: 2004-04-02 08:49:04

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ciagu trzech miesiecy niepalenia przytylam 6 kg , ktore sa ze mna do
dzis
> mimo, ze do nalogu wrocilam:)

to znaczy ze sie spowalnia przemiana materii ????
mniemam ze jestes caly czas na diecie)

> zapytaj na grupie medycyna, moze Ci cos poradza.

a która to medyczna????

5. Data: 2004-04-02 09:50:08

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> podobno po za przestaniu palenie zmienia sie przemiana materii.

Podczas palenia papierosów do organizmu dostaje się sporo trucizn. Wydalanie
ich pochłania energię.
Logiczne jest domniemanie, że po zaprzestaniu palenia szybkość metabolizmu
spada.
Trzeba jeszcze mniej jeść :(

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2004-04-02 11:12:03

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ich pochłania energię.
> Logiczne jest domniemanie, że po zaprzestaniu palenia szybkość metabolizmu

A może cosik o porażeniu nikotyną części układu wegetatywnego... ;-)

"Jadarek" - Dariusz Kral (niepalący :-) )

7. Data: 2004-04-02 13:19:10

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> dzis
>
> to znaczy ze sie spowalnia przemiana materii ????
> mniemam ze jestes caly czas na diecie)

palenie przyspiesza przemiane materii, ale w jaki sposob to nie wiem.

> a która to medyczna????

pl.sci.medycyna

8. Data: 2004-04-02 13:42:45

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba jeszcze mniej jeść :(

to znaczy ze jak juz mało jem to poprostu wolniej bede zrzucal kilogramy
?!!!! ale nie przytyje to by mi sie podobało bede sprawdzał jeszcze 3 kg
zrzuce i rzucam palenie :)

9. Data: 2004-04-03 07:19:06

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> palenie przyspiesza przemiane materii, ale w jaki sposob to nie wiem.
To cytat z artykulu, "Jak powstaje otylkosc", calosc na mojej stronie:

"Termogenezę nasilają kofeina i nikotyna ( wypalanie 20 papierosów na dobę
zwiększa wydatek energetyczny o 200 kcal dziennie) Osoby przerywające
palenie tytoniu przybierają na wadze( przeciętnie 10 kg rocznie) nie tylko
wskutek zmiany sposobu odżywiania się, ale również z powodu ograniczenia
wydatku energetycznego."

Teraz wszystko jasne?

Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

10. Data: 2004-04-03 07:46:23

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
> wskutek zmiany sposobu odżywiania się, ale również z powodu ograniczenia

jasne , tylko nie 10 kg na rok, ale srednio 8-10 po rzuceniu palenia. Jesli
byloby na rok... to troche duzo strasznych grubasow by bylo:)
magda

> Hafsa
> --
> moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl