Re: Palenie a sidy

Data: 2007-09-14 19:56:59
Temat: Re: Palenie a sidy
Od: Solaris <s...@b...inspired>

Dnia Fri, 14 Sep 2007 07:59:42 +0200, jakże pięknego
"jangr" <j...@i...pl> wystukał co zawarte poniżej:

:: Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
:: news:20070911185315.7c50abe6.solaris@be.inspired...
:: Dnia Mon, 10 Sep 2007 22:20:50 +0200, jakże pięknego
:: Earl <e...@w...pl> wystukał co zawarte poniżej:
:: / Po 2 dniach mam delire ;) Tzn, źle się czuje, nawet strasznie. Ale w sumie
:: mi ciężko jest rzucić dlatego, że lubię palić :)
:: / Dlatego jest mi ciężko i nie widzę przez to siebie bez papierosa.
::
:: Uważam - jako osoba, która paliła i rzuciła - że z takim nastawieniem
:: nie masz szans. Jesteś skazany na rzucanie i zaczynanie do końca
:: życia. No, chyba, że zmieni się Twoje nastawienie.
:: Żeby rzucić skutecznie palenie, trzeba wręcz o tym marzyć.
:: Trzeba tego pragnąć. Wtedy się uda od razu i na zawsze.
::
:: / Będe musiał jednak spróbować po raz Nty ;P Ale to jak zwykle, po
:: weekendzie.
::
:: No właśnie ...

Chyba masz całkowitą rację... Tylko nie wiem jak to sobie ubzdurać w mózgu, że
palenie niszczy. Ale to wina tego, że zyjemy w takich czasach gdzie do wszystkiego
jest dostęp. Każdy wszystkiego próbuje (chodzi o ćpanie, sterydy... ;) I jakoś mało
osób przykłada wage do zdrowia (tak wynika z mojej obserwacji), a poruszam się
w takich gronach.

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584