Palenie gałęzi w ogrodzie

11. Data: 2011-10-07 09:05:35

Temat: Re: Palenie ga??zi w ogrodzie
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze mam jedną uwagę na temat kompostu.
Kompostowałem głównie trawę i w niej są nasiona chwastów, które nijak
się nie chcą rozłożyć i potem przy wysypywaniu liczba chwastów bardzo
rośnie. Nie mogę doprowadzić trawnika do stanu przyzwoitości między
innymi z tego powodu a także za sprawą sąsiadów, którzy mają tak zwaną
"łąkę ekologiczną" - inna nazwa chwastowisko koszone raz do roku.
Jacek

12. Data: 2011-10-07 16:45:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Oct 2011 10:27:08 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Jesteś chyba pierwszym na tej grupie,
> który cierpi na nadmiar kompostu.

Drugim :-)
--
XL
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

13. Data: 2011-10-07 16:51:18

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> powodu a także za sprawą sąsiadów, którzy mają tak zwaną "łąkę
> ekologiczną" - inna nazwa chwastowisko koszone raz do roku.

Hejka. Gdy często kosisz trawnik (raz na 7-10 dni) to nie pozwalasz
zakwitnąć chwastom a tym samym wytworzyć nasion. Natomiast z pociętych
gałęzi też nie wykiełkują chwasty. ;-)
Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki

14. Data: 2011-10-07 18:32:10

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-07 18:45, Ikselka pisze:

> Drugim :-)

Tobie nadal się nie poprawiło
:(
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
sklep: http://trawki.pl/

15. Data: 2011-10-07 18:40:54

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dałby dobry Bóg, żeby mi się chciało chcieć kosić trawnik co 10 dni ;-)
Jacek

16. Data: 2011-10-07 19:11:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Oct 2011 20:32:10 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

> Tobie nadal się nie poprawiło
> :(
> z pozdrowieniami i uśmiechami
> smal
> sklep: http://trawki.pl/

Te pozdrowienia i uśmiechy to szczerze?
:->

17. Data: 2011-10-07 19:45:55

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-07 21:11, Ikselka pisze:

> Te pozdrowienia i uśmiechy to szczerze?
> :->

Już kiedyś tłumaczyłem Tobie,
że to tylko podpis doklejany przez program pocztowy
:)

18. Data: 2011-10-07 19:50:05

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dałby dobry Bóg, żeby mi się chciało chcieć kosić trawnik co 10 dni ;-)

Hejka. Bez Twojego chcenia dobry Bóg daje Ci chwasty. ;-)
Pozdrawiam leniwie Ja...cki

19. Data: 2011-10-08 18:21:13

Temat: Re: Palenie gałęzi w ogrodzie
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-06 19:23, Jacek pisze:
> Przychodzi czas przycinania gałęzi i mam w związku z tym pytanie:
> czy są jakieś przepisy zabraniające palenia tych gałęzi we własnym
> ogrodzie? (...)

A kto to lubi oddychać powietrzem ze smrodem z palenia nowo ściętych
gałęzi? :-(

Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

20. Data: 2011-10-08 20:42:34

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie było o przepisy.
Co do smrodu, to nikt nie lubi, ale przy paleniu ogniska, jak się dobrze
rozpali, to się praktycznie nie dymi i nie smrodzi. Przy rozpalaniu i
jak dogasa trochę smrodu jest nieuniknione, ale to samo się dzieje z
każdym paleniskiem na paliwo stałe, czy to kominek, czy kocioł węglowy.
Ja chcę palić to zawsze sprawdzam też kierunek wiatru.
Jacek

Wiąz turkiestański
Kosmos
Dyniowo...