Palma kokosowa

1. Data: 2007-09-23 08:52:12

Temat: Palma kokosowa
Od: "Ajgor" <a...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wczoraj kupilem palme kokosowa. Wyrasta z kokosa, ktory jest umieszczony w
malym pojemniku w ten sposob, ze pol kokosa jest na wierzchu. Chcial bym ja
przesadzic do wiekszej doniczki, i tu mam kilka pytan:
Jak go sadzic? Czy tak, zeby kokos byl caly w ziemi, czy ma czesc wystawac?
Ziemie kupilem uniwesalna, ktora wedlug goscia w sklepie nadaje sie dla
palm. Jak ją podlewac? Czy jak kokos bedzie w ziemi to nie zacznie gnic od
podlewania?
jak czesto podlewac, i w jakich warunkach trzymac? Wiecej slonca? mniej?
Spryskiwac wodą? Czy uzywac jakichs nawozow? A jesli tak, to jakich i jak
czesto? Szukalem na googlach, ale znalazlem mnostwo sprzecznych opinii...
Wiec pytam tutaj.
Z gory dzieki.
Ajgoir

2. Data: 2007-09-26 15:29:57

Temat: Re: Palma kokosowa
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajgor pisze:
> [...]
> czesto? Szukalem na googlach, ale znalazlem mnostwo sprzecznych opinii...

I tak długo nie pożyje, szkoda zachodu. Jak wyczerpie substancje
odżywcze z orzecha, to padnie i już.
No, mooooże jakbyś miał szklarnię z regulowaną temperaturą i wilgotnością...

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

3. Data: 2007-09-30 18:41:06

Od: "Ajgor" <a...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> I tak długo nie pożyje, szkoda zachodu. Jak wyczerpie substancje odżywcze
> z orzecha, to padnie i już.
> No, mooooże jakbyś miał szklarnię z regulowaną temperaturą i
> wilgotnością...

Dzieki za konstruktywną rade. Tylko jak by nie o to pytalem. Moze Tobie nie
pozyla. A mi pozyje.
Jedna palme wychodowalem z pestki daktyla. Tez przepowiadali ze nie pozyje a
ona ma juz 30 lat i ponad 3 metry wzrostu.
Wiec i z kokosa pozyje.

4. Data: 2007-09-30 19:59:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fdoqk8$jbf$1@news.dialog.net.pl Ajgor
<a...@n...mail> napisał(a):

> Tobie nie pozyla. A mi pozyje.
> Jedna palme wychodowalem z pestki daktyla. Tez przepowiadali ze nie
> pozyje a ona ma juz 30 lat i ponad 3 metry wzrostu.
> Wiec i z kokosa pozyje.

Hejka. Jak i my pożyjemy to zobaczymy :-)
Pozdrawiam empirycznie Ja...cki

5. Data: 2007-10-01 18:07:47

Od: "Ajgor" <a...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości

> Hejka. Jak i my pożyjemy to zobaczymy :-)
> Pozdrawiam empirycznie Ja...cki

Pewnie :) Za jakies 30 lat opisze, jaka mam piekna palme kokosowa ;)

Na przyklad taka:

http://toneport.prophp.org/galeria/picture.php?/11/c
ategory/1

:):):):):):)
Dodam, ze to ja pod nia siedze :)

6. Data: 2007-10-01 19:34:31

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ajgor napisał:

> Pewnie :) Za jakies 30 lat opisze, jaka mam piekna palme kokosowa ;)
>
> Na przyklad taka:
>
> http://toneport.prophp.org/galeria/picture.php?/11/c
ategory/1

Padnie, nim się tak klimat u nas zmieni.

> :):):):):):)
> Dodam, ze to ja pod nia siedze :)

Ja Cię tam raczej pod latarnią widzę, pomiędzy palmami :-)

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2007-10-01 22:03:11

Od: "Ajgor" <a...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

ategory/1

> Padnie, nim się tak klimat u nas zmieni.

Eee. tam.. Jak tram bylem, to tam byly32stopni a u nas tez 32 :) (to byla
polowa czerwca) Jedynie woda tam w morzu byla ciut cieplejsza. Okolo 22-25
stopni :)

> Ja Cię tam raczej pod latarnią widzę, pomiędzy palmami :-)

A bo to taka perspektywa na fotce :) Siedzialem blizej tej palmy, ktora jest
przy lewej krawedzi zdjecia :) Latarnia byla dalej.

> Pozdrawiam, Barbara

I wzajemnie :)

Czy ktoś się zna na jarzębinach???
Jaka kosa/podkaszarka do sadu,ogrodu ?