Pamietniki :-D

1. Data: 2003-09-05 21:09:37

Temat: Pamietniki :-D
Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JEJ pamiętnik:

"Sobota wieczorem, wydał mi się trochę dziwny. Umówiliśmy się na drinka w
barze. Ponieważ całe popołudnie z koleżankami byłam na zakupach, myślałam,
że może to moja wina...dotarłam trochę z opóźnieniem ; ale on nic nie
powiedział. Żadnego komentarza. Rozmowa była jakaś spięta, więc ja
proponowałam pójść w inne miejsce, bardziej spokojne, intymne. W drodze do
ładnej restauracji on dalej był dziwny. Był jakby nieobecny. Próbowałam go
rozbawić, i zaczęłam się zastanawiać czy to moja wina czy nie! Pytałam czy
coś nie tak zrobiłam, on powiedział że nie mam z tym nic wspólnego, ale jego
odpowiedź nie była przekonująca. Później w drodze do domu objęłam go i
powiedziałam że go bardzo kocham ale on dał mi tylko zimny pocałunek bez
żadnego słowa. Nie wiem jak tłumaczyć jego zachowanie, nic nie powiedział...
nie powiedział że mnie kocha... bardzo się tym martwię! W końcu byliśmy w
domu; w tamtej chwili byłam pewna że on chciał mnie zostawić; próbowałam z
nim rozmawiać, ale on włączył telewizor i oglądał coś zanurzony w myślach,
chcąc jakby powiedzieć że wszystko się skończyło. W końcu poddałam się i
poszłam spać. Ale dziesięć minut później, niespodziewanie on też przyszedł
do łóżka, i o dziwo oddał moje pieszczoty, i kochaliśmy się, mimo że cały
czas był jakiś zimny, jakby daleko ode mnie. Próbowałam rozmawiać znowu o
naszej sytuacji, o jego zachowaniu, ale on już spał. Zaczęłam płakać, i
płakałam całą noc aż zasnęłam. Jestem pewna że on myśli o innej, moje życie
jest takie trudne."

JEGO pamiętnik

"Legia przegrała... ale przynajmniej był sex !"

Taki joke na noc :-D

oscar

1. Data: 2003-09-06 21:56:44

Temat: Re: Pamietniki :-D
Od: ezra <h...@A...DOTpl> szukaj wiadomości tego autora

oscar wrote:
> JEJ pamiętnik:
>
> (..)
>
> JEGO pamiętnik
>
> "Legia przegrała... ale przynajmniej był sex !"
>
> Taki joke na noc :-D
>
> oscar

to było wredne :). juz sie wzruszylem pierwsza czescia, a tu taki zwrot
akcji.

ezra
--
...who howled on their knees and was drag off the roof waving
manuscripts and genitals...

1. Data: 2003-09-08 21:25:38

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oscar" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Taki joke na noc :-D

To nie bylo smieszne...

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-09-09 16:27:23

Od: "kosa" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie bylo smieszne...

Bylo ;P

--
pozdro
kosa

1. Data: 2003-09-09 16:58:09

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annie:
> To nie bylo smieszne...

Alez Annie! Czyz nadzieja jaka przejawia czesc kobiet wobec
'dresiarzy' nie jest w pewnym sensie _rowniez_ smieszna? ;)

Czarek

1. Data: 2003-09-09 18:35:08

Od: "Fiorella Morelli" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Buhahahaaha! :)))))))) Ale sie posmialam :))))
Dobre, dobre... :))))
Skojarzylo mi sie to z wystepem M.Danca w Opolu :)

luisssa

1. Data: 2003-09-12 14:42:25

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Alez Annie! Czyz nadzieja jaka przejawia czesc kobiet wobec
> 'dresiarzy' nie jest w pewnym sensie _rowniez_ smieszna? ;)

Tu chyba musze przyznac Ci racje :)

1. Data: 2003-09-13 06:09:39

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annie" <C...@i...pl>
> Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl>

> Tu chyba musze przyznac Ci racje :)
>
> Pozdrawiam
> Ania

Zabawne, że mówi się o 'dresiarzach' tak jakby nie istniały
'dresiarki'. Heh... paranoja ;)
\|/
re:

Przyjazn miedzy M i K - i wspomnienia z dziecinstwa... [dlugie]
Autobusy i tramwaaaje ;-)
psychostymulacja
Dysortografia
Lubię podnosic cisnienie, ah, jak ja to lubię