Panele

11. Data: 2005-10-04 12:13:43

Temat: Re: Panele
Od: Radwan <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris napisał(a):

> A co masz w domu piaskownice ;)?

Piaskownicy nie mam, ale mam drzwi balkonowe na taras a z niego już
tylko kilka schodków do ogrodu :)

BTW masz bardzo ładne panele, ale chciałbym jeszcze ciemniejsze

Paweł

12. Data: 2005-10-04 18:55:29

Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gererd <g...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Moim zdaniem panele to strata czasu i pieniędzy. Są mało trwałe i moim
zdaniem
> równie mało ciekawie wygladają.U siebie mam deskę barlinecką. Montuje sie ją
> równie łatwo co parkiet ale jest o wiele trwalsza.Do tego można ją w razie
> potrzeby odświeżyć poprzez cyklinowanie i nowy lakier. W coś takiego warto
> zainwestować w panel nie.

u moich rodzicow lezy deska barlinecka od zaledwie 5 lat - juz porysowana,
powgniatana. Do swojego domu kupilem panele

13. Data: 2005-10-05 09:23:31

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radwan <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dhtrlo$lr0$...@i...gazeta.pl...
> Laris napisał(a):

> BTW masz bardzo ładne panele, ale chciałbym jeszcze ciemniejsze

No ja mam w sumie panele w kolorze posrednim. Ani ciemne, ani jasne :)

Laris

14. Data: 2005-10-10 19:59:13

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radwan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jestem na etapie wyboru paneli podłogowych. > Jeśli kupowaliście ciemne
> panele, to jakie i czy jesteście z nich zadowoleni?
>
> Proszę o opinie...
>
> dzieki
> Paweł

Ja mam panele ok. 7 lat jestem z nich bardzo zadowolona nigdzie nie są
porysowane a przeżyły
sporo pies a teraz kot . Teraz wykańczam dom i też w pokojach są panele .
Może drewno byłoby
lepsze ale cena ? Panele trzeba kupić min. grubość 7 i oczywiście patrzyć na
oznaczenia . Teraz kupiłam ciemniejsze panele ale to jeszcze za mało czasu
żeby ocenić . Wydaje mi się że mają mniejszy połysk niż te jasne. Ale nowy
dom jeszcze ciągle coś w nim się robi /ekipy wykończeniowe/ nie mogę ich
doprowadzić do stanu jaki bym chciała /kurz i białe ślady/.
A przy okazji może ktoś poleci mi dobry środek do paneli.
Ania

Stara podłoga do cyklinowania i problemy
panele
Parapety a rolety
Regulator pogodowy - Ekotech ET-101
szczelina wanna - ściana