Panie pijemy- cos dla Nas!!!

1. Data: 2001-06-18 16:59:25

Temat: Panie pijemy- cos dla Nas!!!
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejne banalne wykorzystanie spirytusu - ale dla Pań w
szczególności polecane.
Dziewczyny!
Bierzemy pół litra spirytusu ( trudno tak trzeba)
kilogram cyrtyn ( wyciskamy )
kilogram miodu ( trudno nie ma łatwo)

... i z tego przy pomocy panów robimy mieszaninę. Ulepek ale
kto nie pił niech żałuje!Powinno troszkę postać ale jak
zgrzeszycie za wcześnie to tez dobrze.
Podajemy na żywca w kieliszeczkach do wódeczki albo w wersji
de lux ze zmiazdżonym, pokruszonym lodem ( solidna porcja
lodu)
Będziecie miały tyle koleżanek jak nigdy!
Taki sposób prosty i pewnie popularny ale spróbujcie.
AgataW.

1. Data: 2001-06-18 17:34:45

Temat: Re: Panie pijemy- cos dla Nas!!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Jun 2001 18:59:25 +0200, "AgataW" <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>Dziewczyny!
>Bierzemy pó? litra spirytusu ( trudno tak trzeba)
> kilogram cyrtyn ( wyciskamy )
> kilogram miodu ( trudno nie ma ?atwo)
>
>... i z tego przy pomocy panów robimy mieszanin?. Ulepek ale
>kto nie pi? niech ?a?uje!Powinno troszk? posta? ale jak
>zgrzeszycie za wcze?nie to tez dobrze.
>Podajemy na ?ywca w kieliszeczkach do wódeczki albo w wersji
>de lux ze zmiazd?onym, pokruszonym lodem ( solidna porcja
>lodu)
>B?dziecie mia?y tyle kole?anek jak nigdy!
>Taki sposób prosty i pewnie popularny ale spróbujcie.

...czy ja tez moge??

Krysia, dodajaca do listy niezbednych rzeczy do nabycia w Polsce
(sierpien juz blisko!) butelczyne spirytusiku lubo trzy...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 17:59:23

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 06:59 PM 6/18/01 +0200, you wrote:
> [...]
>lodu)
>Będziecie miały tyle koleżanek jak nigdy!
>Taki sposób prosty i pewnie popularny ale spróbujcie.

A, to ja znam (i pijam z upodobaniem;-)) wraz z kolezankami;-)) wersje z
sokiem grejpfrutowym, tez najlepiej swiezo wycisnietym a nie z kartonika.
Jak powpadaja farfocle, to nie szkodzi, osiada, a pozniej mozna przesaczyc.
Moja naleweczka zwie sie miodunka, i najlepsza jest tak po 6+tygodniach
(kiedy to stoi sobie i jest potrzasana kilka razy w tygodniu).

Agnieszka

1. Data: 2001-06-18 18:01:48

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:6...@4...com..
.
> [...]

Polsce
> (sierpien juz blisko!) butelczyne spirytusiku lubo trzy...

Krysiu a ul przenosny juz sobie zamówilas?

AgataW.

1. Data: 2001-06-18 18:02:24

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Będziecie miały tyle koleżanek jak nigdy!

Uuuuu, a moje kolezanki zatrudniaja sie na imprezach przewaznie Guinessem a
nie zadnymi likierami. A Guinessa sama nie zrobie :-(
Herbatka

1. Data: 2001-06-18 18:03:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Polsce
>
>Krysiu a ul przenosny juz sobie zamówilas?
>
>AgataW.

Skladany. podrozny. :)))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 18:55:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Krysia, dodajaca do listy niezbednych rzeczy do nabycia w Polsce
> (sierpien juz blisko!) butelczyne spirytusiku lubo trzy...
To sie zmiesci w jednym duzym termosie, lub zamiast plynu do mycia szyb w
samochodzie [5l].
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-18 19:04:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:013501c0f820$6326c120$0200a8c0@BeataMoryl...
> Uuuuu, a moje kolezanki zatrudniaja sie na imprezach przewaznie
Guinessem [...]
rozwiń tę myśl;
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-18 19:08:01

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
NIC sie nie umywa do naleweczki wisniowej wynalazku mojej mamy!
poloweczka spiru
poloweczka wyborowej
wisnie w ilosci takiej zeby ten literek je przykryl,
do sloja zakrecic na 3 tygodnie
Po tym czasie zlac esencje
i teraz najgorsze: dosypac cukier (tyle cukru ile zlanego wyciagu
wisienkowo -procentowego)
postawic, az sie cukier w tym calkowicie rozpusci, czyli nastepne trzy
tygodnie.
Naprawde nic prz tym nie ma startu, wszytkie trunki San MArino wysiadaja

Tak samo mozna potraktowac sliwki wegierki.
To jest takie pyszne, ze szkoda dla kolezanek (chyba ze tych najlepszych)
Grazyna

1. Data: 2001-06-18 19:25:43

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora