Panierka (sonda)

1. Data: 2002-10-27 13:18:44

Temat: Panierka (sonda)
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach i ciekawa jestem jakiej Wy
używacie. Chodzi mi o to czy kupujecie w sklepie, czy może sami jakoś
doprawiacie ???

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)

www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-10-27 13:24:45

Temat: Re: Panierka (sonda)
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach i ciekawa jestem jakiej Wy
> używacie. Chodzi mi o to czy kupujecie w sklepie, czy może sami jakoś
> doprawiacie ???

Chodzi o takie zwykle kotlety schabowe. albo kotlety z piersi kurczaka? Bo
jesli tak to hmm:
najpierw obtaczam w mace, pozniej w rozbesztanym ;) jajku i na koniec bulka
tarta.
lub np zamiast bulki platki kukurydziane.

Marta

1. Data: 2002-10-27 13:32:06

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. wrote:
> Witajcie
>
> Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach

Kotlety niemielone robię tylko z kurczaka/indyka. W sumie najczęściej
panieruję w jajku i tartej bułce. Czasami do jajka dodaję ostrą paprykę
lub chilli i/lub parmezan. Czasami zamiast bułki używam sezamu. I to
chyba tyle ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-27 13:58:07

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach i ciekawa jestem jakiej Wy
> używacie. Chodzi mi o to czy kupujecie w sklepie, czy może sami jakoś

Vicky kotuś , ja na kotlety sypię taką przyprawę K****
do mięsa wieprzeowego a potem jajko i bułka tarta.Smacznego.

1. Data: 2002-10-27 14:16:07

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach i ciekawa jestem jakiej Wy
> używacie. Chodzi mi o to czy kupujecie w sklepie, czy może sami jakoś
> doprawiacie ???

Ja do jajka dodaje troszke vegety a do panierki czasami dodaje slodka
papryke (ale tylko wtedy gdy nie uzywam do jajka vegety)

Mam(q)a

1. Data: 2002-10-27 14:23:40

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Vicky kotuś , ja na kotlety sypię taką przyprawę K****
> do mięsa wieprzeowego a potem jajko i bułka tarta.Smacznego.

albo mozna rozmieszac jakas przyprawe z bulka tarta(poeksperymentuj np. z
przyprawa do grila, sa rozne do miesa i inne do drobiu).
smacznego
Ilona

1. Data: 2002-10-27 15:58:52

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach i ciekawa jestem jakiej Wy
> używacie. Chodzi mi o to czy kupujecie w sklepie, czy może sami jakoś
> doprawiacie ???
-------
Roznej uzywam, roznistej:))))
Z chlebka Wasa na przyklad, zamiast bulki. Z bulki z dodatkami ziolek. Z
bulki z serkiem zoltym. Z chipsow, z platkow kukurydzianych...
I z jajem, oczywiscie:))) Czasami ziolka daje w jaju...
Gosia

1. Data: 2002-10-27 16:11:27

Od: "Mariola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach
Dobre pytanie. Mój ostatni pomysł to panierka z mąki razowej.Bez jajka,
trochę Vegety lub jakaś inna przyprawa, według uznania, a potem obtoczyć w
mące razowej. Polecam tym, którzy chcą ograniczyć spożycie jajek.
Pozdrowienia i....smacznego
Mariola

1. Data: 2002-10-27 18:15:51

Od: "Atena" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach i ciekawa jestem jakiej Wy
> używacie. Chodzi mi o to czy kupujecie w sklepie, czy może sami jakoś

Zamiast w jajku mozesz posmarowac kotlet majonezem (sposob mojej mamy)
A panierka moze byc z bulki, szczypty pieprzu, suszonej pietruszki, papryki
i oregano. Mozesz tez dodac kaszki kukurydzianej o wtedy bedzie bardziej
chrupka.
Sprawdza sie u mnie na kotletach warzywnych:)

Pozdrawiam
Atena

1. Data: 2002-10-27 18:37:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Oct 2002 14:18:44 +0100, "Vicky S."
<v...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>Zainteresowałam się dziś panierką na kotletach i ciekawa jestem jakiej Wy
>używacie. Chodzi mi o to czy kupujecie w sklepie, czy może sami jakoś

w zyciu kotletow zadnych nie panierowalam!! i nadal nie
panieruje, najwyzej pomarynuje lub obsypie jakism proszkiem typu
ziolo albo mieszanke curry

Trys
K.T. - starannie opakowana

Help: półfrancuskie ciasteczka