Panowie i solarium...

1. Data: 2003-02-20 13:15:53

Temat: Panowie i solarium...
Od: "Mariusz.M" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tak sie zastanawiam co mysla panie o panach, ktorzy regularnie korzystaja z
solarium i dzieki temu maja ladnie opalona skore? Czy tacy panowie sa dla
Was bardziej atrakcyjni?

Pozdro

Mario

1. Data: 2003-02-20 13:22:41

Temat: Re: Panowie i solarium...
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz.M wrote:

> Tak sie zastanawiam co mysla panie o panach, ktorzy regularnie
> korzystaja z solarium i dzieki temu maja ladnie opalona skore? Czy
> tacy panowie sa dla Was bardziej atrakcyjni?

zdecydowane nie.. jesli chodzi o mnie.
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-20 13:26:16

Od: "Mariusz.M" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdecydowane nie.. jesli chodzi o mnie.
> vs

Dlaczego?

1. Data: 2003-02-20 13:31:26

Temat: : Panowie i solarium...o nie, nie.
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Tak sie zastanawiam co mysla panie o panach, ktorzy regularnie korzystaja
> solarium i dzieki temu maja ladnie opalona skore? Czy tacy panowie sa dla
> Was bardziej atrakcyjni?

Szczerze...nie zdecydowanie nie lubię, takich czekoladkowych facetów.

Kaśka

1. Data: 2003-02-20 13:31:39

Temat: Re: Panowie i solarium...o nie, nie.
Od: "Mariusz.M" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze...nie zdecydowanie nie lubię, takich czekoladkowych facetów.

Wiec jak to sie ma do tego co panowie sadza o "czekoladowych" panienkach?

Pozdro

Mario

1. Data: 2003-02-20 13:35:58

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz.M wrote:

> Dlaczego?

nie podobaja mi sie ani kobiety, ani mezczyzni po solarium. opalenizna (zwlaszcza
taka mocna i w srodku zimy
np.) wyglada sztucznie i od razu przywoluje skojarzenie z solarium. w ogole jakos
facet i solarium - to zestawienie
wydaje mi sie lalusowate (przykor mi, ale tak i sie kojarzy i juz.)
w ogole jestem na nie - jesli chodzi o solaria...
vs

1. Data: 2003-02-20 13:39:15

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz.M wrote:

> Wiec jak to sie ma do tego co panowie sadza o "czekoladowych" panienkach?

Symetrycznie ;-)
Tez sadzimy, ze nie wzbudzaja kompleksow inteligencja...

Pozdrowienia
ISIA, zlosliwa

1. Data: 2003-02-20 13:43:24

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz.M" <m...@p...pl> wrote
> Wiec jak to sie ma do tego co panowie sadza o "czekoladowych" panienkach?

A co sadza? :-)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-20 13:55:32

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz.M" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
korzystaja z
> solarium i dzieki temu maja ladnie opalona skore? Czy tacy panowie sa

Nie, nie i jeszcze raz nie.
Tacy panowie sa smieszni dla mnie.

Kaska

1. Data: 2003-02-20 13:56:51

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś <k...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> zdecydowanie nie lubię, takich czekoladkowych facetów.

Ale chodziło o ładną opaleniznę czyli, jak rozumiem, taką która nie kłóci
się z pora roku i typem urody.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

Nowa URODA..hm?
kremy
[Fwd: Re: Co mi wczoraj wpadlo w lapy :) - takie sobie wynurzenia]
Nowa - z pewna doza niesmialosci
Treatment wax - kupiłam