SZALENSTWO

41. Data: 2006-04-12 12:52:12

Temat: Re: Panslaviście już dziekujemy!
Od: "dżdżownica" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:e1isr8$dn1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Z dżdżownic można przyrządzić znakomity koktajl po zmiksowaniu w mikserze
> czy blenderze... Przyprawić do smaku.
Na zdrowie!
Jeszcze raz przesyłam Przesłanie:
SPIERDALAJ STĄD!
Nikt tu cię nie chce!

d.

42. Data: 2006-04-12 12:56:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" <d...@o...pl> wrote in message

> Na zdrowie!
> Jeszcze raz przesyłam Przesłanie:
> SPIERDALAJ STĄD!
> Nikt tu cię nie chce!
>
> d.

Ani mi się śni, Ja sam siebie chcę i to warunek konieczny i wystarczający.
Mogę jedno obiecać, nie będę posyłał głosu mojego serca, zbyt tu pachnie
GWnem.

43. Data: 2006-04-12 13:02:21

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Z dżdżownic można przyrządzić znakomity koktajl po zmiksowaniu w mikserze
> czy blenderze... Przyprawić do smaku.

Tylko jak dobrze pamiętam film o Ameryce pt."Oto Ameryka" był on
puszczany w TVP w czasach PRL-u, to o zgrozo miał ten koktajl ZIELONY
kolor.

Pozdrawiam
Janusz

44. Data: 2006-04-12 13:05:54

Od: "dżdżownica" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani mi się śni, Ja sam siebie chcę i to warunek konieczny i wystarczający.
> Mogę jedno obiecać, nie będę posyłał głosu mojego serca, zbyt tu pachnie
> GWnem.

No!
KAŻDY MUSI COŚ ZEŻREĆ!
Aby potem ...
No nie!
Przecież TO WŁASNIE TY próbujeszz tej grupy zrobić szambo!
Zdecydowanie wzywam stałych grupowiczów do dania odporu Pansrawiście

dzudzu

45. Data: 2006-04-12 13:08:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anatol" <j...@t...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):

> [...]

Tylko jak dobrze pamiętam film o Ameryce pt."Oto Ameryka" był on
puszczany w TVP w czasach PRL-u, to o zgrozo miał ten koktajl ZIELONY

To był film "Ameryka, Ameryka" i najciekawsze danie to był móżdżek na żywo z
kalapity małpiej wykładany specjalną łyżeczką do naczyń smakoszy. Ciekawe,
czy z dżdżownicy miałby podobny smak? Zwłaszcza jakby jej wbił druty w uszy,
aby się nie darła i obciął piłką elektryczną kalapitę wokół...
;-P))))))))))))))))))
Uwaga, przed tą operacją trzeba jej założyć pampersy...

46. Data: 2006-04-12 13:11:34

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> [...]
> wokół... ;-P))))))))))))))))))
> Uwaga, przed tą operacją trzeba jej założyć pampersy...
niesmacznie brzmi...

47. Data: 2006-04-12 13:11:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przecież TO WŁASNIE TY próbujeszz tej grupy zrobić szambo!
> Zdecydowanie wzywam stałych grupowiczów do dania odporu Pansrawiście

Czyżbyś była moją kochanką albo jej psiapsiółką? Zresztą, nawet gdyby nie
to, to zawsze można to nadrobić, pod warunkiem, że nie masz więcej jak 35
lat i mniej niż 18...

48. Data: 2006-04-12 13:14:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

ps.com...

> niesmacznie brzmi...

Niech Pan nie będzie taki niemęski...

49. Data: 2006-04-12 13:15:23

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a) 12/04/2006 15:11:

> niesmacznie brzmi...

Bo ten pan jest mało smaczny :-( Ale niestety chyba jedyny sposób na niego
to go zignorować.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

50. Data: 2006-04-12 13:39:23

Od: gavron <"gavron1[wytnij]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprasza się o nie dokarmianie trolla !
pozdrawiam
gavron

co na wielkanocny stół?
Solona słonina [do Waldka]
sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Piekarnik turystyczny
Naczynia do zakwaszonego ciasta