sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?

1. Data: 2006-04-12 04:42:44

Temat: sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Od: "salmatis" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na swieta przypadlo mi zrobienie salatki jarzynowej dla wiekszej grupy. Nie
jest to nic skomlikowanego, ale jedna ciezarna kolezanka odmowila jedzenia
majonezu (ze wzgledu na uzycie surowych jajek), wiec chcialabym ten majonez
czyms zastapic (znaczy sie zrobie jedna salatke z majonezem, a druga bez).
Kolezanka sugeruje jogurt, ja myslalam raczej o smietanie... tylko jak to-to
doprawic? A moze nie doprawiac? Przyznam sie ze dotad robilam jarzynowa
wylacznie z majonezem, wiec troche jestem tutaj w kropce. Pomoc mile
widziana ;)
Iza

2. Data: 2006-04-12 05:43:10

Temat: Re: sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

salmatis napisał(a):
> [...]
> doprawic? A moze nie doprawiac? Przyznam sie ze dotad robilam jarzynowa
> wylacznie z majonezem, wiec troche jestem tutaj w kropce. Pomoc mile

jogurt naturalny sprawdzi sie w roli majonezu o wiele lepiej niz smietana...
a salatke doprawic tak jakby byla z majonezem...
ja niejadam majonezu i zawsze zastepuje go jogurtem...
niektorzy z gosci nawet nie wyczuwaja roznicy...
pozdrawiam
Marsjasz

3. Data: 2006-04-12 06:26:18

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> jogurt naturalny sprawdzi sie w roli majonezu o wiele lepiej niz
smietana...

Kwestia gustu. Wg mnie TYLKO nie wpłynie drastycznie na smak.

> niektorzy z gosci nawet nie wyczuwaja roznicy...

Żartujesz...? Takim gosciom więc smiało można podać trawę zamiast sałaty -
jak nie zauważą różnicy, to po co przepłacać.

Pozdrawiam,
Akulka - fanka majonezu

4. Data: 2006-04-12 07:30:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

salmatis wrote:
(...)
> chcialabym ten majonez
> czyms zastapic (znaczy sie zrobie jedna salatke z majonezem, a druga bez).
> Kolezanka sugeruje jogurt, ja myslalam raczej o smietanie... tylko jak to-to

Musztarda i odrobina oliwy.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2006-04-12 08:38:42

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"salmatis" <s...@p...onet.pl> writes:

> jest to nic skomlikowanego, ale jedna ciezarna kolezanka odmowila jedzenia
> majonezu (ze wzgledu na uzycie surowych jajek), wiec chcialabym ten majonez

Kupny majonez i tak nie jest robiony z surowych jajek.

MJ

6. Data: 2006-04-12 12:07:50

Od: "salmatis" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> Kupny majonez i tak nie jest robiony z surowych jajek.

No tak! Sluszna uwaga!
Dzieki :)
Iza

7. Data: 2006-04-13 14:30:01

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dnia 12-04-2006 o 10:38:42 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał:

> Kupny majonez i tak nie jest robiony z surowych jajek.

Powiem więcej - własnej roboty majonez może być zrobiony na bazie
ugotowanego na twardo żółtka.

--
Zdrówka - Wojtek H.

Piekarnik turystyczny