Papierosy

11. Data: 2003-05-22 12:46:40

Temat: Re: Papierosy
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-20 użytkownik HANIA napisał :

> [...]
> "doskonała". Nie jest to łatwe, bo bardzo lubię jedzonko. Staram się
> teraz więcej ruszać, zaczęłam uprawiać działkę (sama się dziwię, bo
> nigdy mnie do tego nie ciągnęło) i teraz każdą wolną chwilę spędzam
> między swoimi grządkami. Po tych 3 miesiącach czuję się znacznie
> lepiej, nerwy się prawie uspokoiły, czuję cudowne zapachy wiosny,
> których wcześniej jakoś nie wyczuwałam. Troszkę zmartwiłam się tym
> co Mariusz napisał, że nigdy za pierwszym razem nie udaje się rzucić
> palenia. To moja pierwsza próba i mam nadzieję, że udana.

Moje gratulacje 3 miesiace uznaje sie (w psychologii) za polowe
"sukcesu" czyli wczesne abstynenctwo nikotynowe.
Tak dalej. A tycie to dosc powszechan przypadlosc u rzucajacych palenie.
Nieprawda ze nigdy nie da sie rzucic za pierwszym razem.
Szukaj plusow niepalenia i poszukaj mocnego wsparcia spolecznego teraz
becie Ci bardzo potrzebne.
Powodzenia
zielsko
--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

12. Data: 2003-05-24 15:13:03

Temat: Odp: Papierosy
Od: "irek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zielsko <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:baigrb$t78$...@n...news.tpi.pl...
> Moje gratulacje 3 miesiace uznaje sie (w psychologii) za polowe
> "sukcesu" czyli wczesne abstynenctwo nikotynowe.

a kiedy mozna powiedziec o pelnym sukcesie ?

pozdr
irek

ps. pytam z ciekawosci bo niepale "az" 3 tygodnie :)

13. Data: 2003-05-24 22:59:19

Temat: Re: Odp: Papierosy
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-24 użytkownik irek napisał :

> [...]
>
> pozdr
> irek
>
> ps. pytam z ciekawosci bo niepale "az" 3 tygodnie :)

Sukces to rzucenie palenia na chocby 1 dzien sukces to znaczne
ograniczenie palenia a w psychologii (arbitralnie) 6 miesiecy uznaje
sie za pelna abstynencje-sukces(?)
Pozdrawiam i zycze sukcesu co ranek i wieczor bez papierosa :)
zielsko

14. Data: 2003-05-25 07:58:49

Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

irek wrote:

> Użytkownik zielsko <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:baigrb$t78$...@n...news.tpi.pl...
>
> a kiedy mozna powiedziec o pelnym sukcesie ?

a mozna? ja nie pale juz 2 lata i sie ciesze, ale stuprocentowej
pewnosci, iz nie wroce do nalogu nie mam
--
Nie ma pan kompleksu niższosci. J e s t pan gorszy.
-- psychiatra do pacjenta

15. Data: 2003-06-02 14:28:28

Od: "Magdalena Kulińska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich, jestem tu pierwszy raz i chciałabym się dowiedzieć jak
> skutecznie rzucić ten nałóg. Na pewno wiele razy o tym pisaliście ale mnie
> tu nie było więc proszę o rady. Wiem, że trzeba mieć silną wolę lecz jeśli
> jej się nie ma to co zrobić. Jak z tym walczyć ?? Pozdrawiam. Asia.
> Przede wszystkim zdrowie kobieto !!! Na każdym opakowaniu papierosów jest
umieszczona informacja, że powodują one choroby serca i raka. Zastanów wię
się czy gdyby na jakiśm produkcie żywnościowym umieszcona była taka
informacja, to kupiłabyś ten produkt i zjadła ? Nwerwy staraj się
rozładowywać w inny sposób np. uprawiając soprty, śpiewając czy sprzątając
mieszkanie.

16. Data: 2003-06-11 14:30:11

Od: "ask" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo <g...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...com.pl...

> a mozna? ja nie pale juz 2 lata i sie ciesze, ale stuprocentowej
> pewnosci, iz nie wroce do nalogu nie mam

I tak trzymaj! Bo:
Ja tez nie pale juz 9 miesiecy i nie mam pewnosci, ze kiedys jeszcze do tego
swinstwa wroce! To podobno uzaleznienie narkotyczne - zawsze mozna
zaczac znowu palic - niestety. A najlatwiej wtedy, kiedy mysli sie, ze juz
sie przezwyciezylo nalog i zupelnie sie go kontroluje! Wtedy jest pokusa,
zeby sie sprawdzic - i zapalic cos: 1-2 papieroski - tak na probe - i tu
czesto
konczy sie abstynencja:-)

ask
www.kociekniapy.prv.pl

17. Data: 2003-06-12 06:11:40

Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ask wrote:

> [...]
> zeby sie sprawdzic - i zapalic cos: 1-2 papieroski - tak na probe - i tu

w tym wszystkim w dalszym ciagu (po 2 latach) niezwykla jest duma mojej
6letniej corki, ze tato juz nie pali :-)
--
careful with this axe Eugene!

18. Data: 2003-06-13 08:25:28

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-12 gazebo napisał(a)

> w tym wszystkim w dalszym ciagu (po 2 latach) niezwykla jest duma
> mojej 6letniej corki, ze tato juz nie pali :-)
Tak wsparcie emocjonalne i motywacja zdobyta w ten sposob to skarb.
Z jego braku czesto brak tej woli.
Pozdrawiam.
P.S. Twoj skarb nie ma imie Eugenia? ;)

--