Re: Papierosy

1. Data: 2003-05-12 21:46:03

Temat: Re: Papierosy
Od: "michó" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak zmotywujecie goscia takiego jak ja, ktory lubi palic wiedzac, ze mu to
szkodzi.

michó

2. Data: 2003-05-13 06:57:08

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michó" <t...@t...pl> wrote in message
> A jak zmotywujecie goscia takiego jak ja, ktory lubi palic wiedzac, ze mu
> szkodzi.

Michó, najpierw trzeba CHCIEĆ rzucić, a potem szukać motywacji.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

3. Data: 2003-05-13 09:51:15

Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michó" wrote:

> A jak zmotywujecie goscia takiego jak ja, ktory lubi palic wiedzac, ze mu to
> szkodzi.

a po co cie motywowac i uszczesliwiac na sile? wolnoc Tomku w swoim
domku dopoki nie szkodzisz innym swoim nalogiem

--
careful with this axe Eugene!

4. Data: 2003-05-18 20:57:40

Temat: Odp: Papierosy
Od: "michó" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Michó, najpierw trzeba CHCIEĆ rzucić, a potem szukać motywacji.

chce ale nie moge

michó

dziwne uzaleznienie
Suma nalogów...