Papierosy kontra e-papierosy

171. Data: 2010-11-28 00:47:03

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4cf018fa$0$22796$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie ma przymusu (chyba że jakiś wewnętrzny ;) ), ale ja cenię to, że ktoś
> potrafi o sobie otwarcie coś napisać.

Jasne. A psp to idealne miejsce do wynurzeń.
Dziesięć osób na krzyż czyta i pisze a 630 TYLKO CZYTA.
Jeden kij wie ilu jest kompletnych świrów wśród nich.
I co z tym przeczytanym robią.
Moje "eksperymenty" i chamstwo to maleńki pikusio wobec całokształtu.
Pa.

V-V

172. Data: 2010-11-28 00:48:27

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Zachowanie Veroniki jako żywo przypomina mi zachowanie osoby, która nigdy
> nie mówi prawdy- racjonalizuje więc taki stan (prawdomówności)- i go
> wykpiwa, komentuje, etc. Na terapii grupowej widać nową osobę, która
> zaskoczona tym, że każdy mówi o "takich" rzeczach- zaczyna je komentować-
> no_bo_nie_wie_jak_się_zachować. Uważa, że skoro ktoś mówi o swoich
> problemach- to chce od innych porady. I czasem naprawdę trudno- nawet
> doświadczonemu terapeucie- wybić je takie pomysły z głowy. Tu- szanse na
> to są tym bardziej nikłe.

Powiedziało co wiedziało.
Wróć lepiej na swoją terapię, bo na razie efektów nie widać.

V-V

173. Data: 2010-11-28 01:46:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-27 23:22, kiwiko pisze:

> hihi, wygląda mi to tak, że masz przy tym fajną zabawę
> czytam i pierwszy raz myślę, że palenie może być przyjemne :)

Hm, tytonie fajkowe też maja bardzo fajne aromaty. Niestety zwykle
kończą one się po pierwszym kłębie dymu ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

174. Data: 2010-11-28 06:42:59

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bo ja uwielbiam różne zminiaturyzowane, elektroniczne i odjechane gadżety
> :-)
> vB

pamiętam ;)
ale to mieszanie mi się spodobało
ja namiastkę tego mam, bawiąc się nalewkami i likierami

kiwiko

175. Data: 2010-11-28 09:12:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-11-27 22:47, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> A w jakich smakach były?

Nie probowalem, ale obstawiam, ze plastikowych.

176. Data: 2010-11-28 09:47:49

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, tytonie fajkowe też maja bardzo fajne aromaty. Niestety zwykle kończą
> one się po pierwszym kłębie dymu ;)

Ano :)

P.

177. Data: 2010-11-28 09:49:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]

I co z tym przeczytanym robią.
Moje "eksperymenty" i chamstwo to maleńki pikusio wobec całokształtu.

czyli- to samo zdanie inaczej: "ja tylko kradnę po hipermarketach, ale to
naprawdę mały pikuś wobec kradzieży, które nam funduje np nasz własny rząd"

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

178. Data: 2010-11-28 09:54:37

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyli- to samo zdanie inaczej: "ja tylko kradnę po hipermarketach, ale to
> naprawdę mały pikuś wobec kradzieży, które nam funduje np nasz własny

Nie, to nie jest to samo.
Wysil się odrobinę to może skumasz dlaczego.

V-V

179. Data: 2010-11-28 09:57:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===================

> Nie, to nie jest to samo.
> Wysil się odrobinę to może skumasz dlaczego.
>
> V-V
obawiam się, że on tego nie potrafi

kiwiko

180. Data: 2010-11-28 10:01:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
> rząd"

Nie, to nie jest to samo.
Wysil się odrobinę to może skumasz dlaczego.
No tak- masz rację. We wszystkim, co piszesz
:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro