Papierosy kontra e-papierosy

11. Data: 2010-11-19 20:34:17

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ic6d08$6gn$1@news.onet.pl...
> Dnia 2010-11-19 17:16, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie no, jak to? Przecież JEDEN kosztuje i ze STO złotych!!!!

Bez kozery powiem dwiescie!

12. Data: 2010-11-19 20:35:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam papieros to nie wszystko, jeszcze akcesoria.
> W dodatku
> http://www.oksmokey.com//news/WHO-and-EU-plan-an-out
right-ban-on-Ecigs/

Jak widac WHO malo kompromitacji ze szczepionkami, albo po prostu maja tak
bardzo w dupie co kto powie, wazne, ze lapowa wplynie tu i teraz.

13. Data: 2010-11-19 20:37:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jakiej firmy efaja też ma znaczenie czy liquid odpowiedniej firmy i
> smaku wystarczy?

Liquid robi praktycznie wszystko.

14. Data: 2010-11-19 20:46:09

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-11-19 21:11, niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> mdłe). Niezłe są nasladujące Camele/lekko aromatyzowane ale
> camelopodobne). Ale może cość zależy od producenta - miałem na razie

Z Colinssa byłam średnio zadowolona. Może dlatego, że najbliższy "sklep"
miał kiepski wybór aromatów.
A Mildy jakie są? Rzadkie, gęste?

Qra

15. Data: 2010-11-19 21:19:09

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jakiej firmy efaja też ma znaczenie czy liquid odpowiedniej firmy i
> smaku wystarczy?
>
> V-V
Po dwu tygodniach za mało jeszcze wiem.
Więcej tu:
http://www.papierosyforum.pl/

vB

16. Data: 2010-11-19 21:21:24

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2010-11-19 21:11, niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

> Z Colinssa byłam średnio zadowolona. Może dlatego, że najbliższy "sklep"
> [...]
Mild "Camelopodobny" był ok. 18PLN starczył na tydzień. Teraz używam
"cygar" nie wiem jakiej firmy. Mild był raczej gęstszy niż inne.
vB

17. Data: 2010-11-19 22:05:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19-11-2010 21:11, Qrczak pisze:
right-ban-on-Ecigs/

> Oddychać też zabronią?

Najgorzej że polityce nie reprezentują wyborców ale lobbystów np.
producentów trujących papierosów.

18. Data: 2010-11-20 07:35:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

right-ban-on-Ecigs/

> Najgorzej że polityce nie reprezentują wyborców ale lobbystów np.
> producentów trujących papierosów.

No nie do konca. Czesciowo, nie wprost, reprezentuja interes niepalacych - z
papierosow idzie spora kasa do budzetu (niepalacy na tym zyskuja, ale
oczywiscie politykom zalezy przede wszystkim na latwiejszym domykaniu
budzetu). Dlatego nawet nie potrzeba silnych naciskow by panstwo banowalo
epapierosy.

19. Data: 2010-11-21 10:36:51

Od: "jbaskab" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-11-19 20:20, niebożę zdumiony wylazło do ludzi i marudzi:

right-ban-on-Ecigs/

> Oddychać też zabronią?

wprowadzą opłaty za emisję CO2

Aska

20. Data: 2010-11-21 11:07:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-11-19 20:20, niebożę zdumiony wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]

Na początek zrobią nam tak:
http://www.infotuba.pl/wydarzenia/polityka/uwaga__no
wy_dowod_osobisty_pozbawi_nas_praw_do_wolnosci__a980
3.xml

a my pójdziemy na nich zagłosować ciesząc się, że na jakieś- tam swobody w
końcu nam pozwolą. Beeeeee!

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro