Papierosy kontra e-papierosy

21. Data: 2010-11-25 08:33:30

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ic6ll5$8jc$1@inews.gazeta.pl...

> Liquidy ze "smakiem" Marlboro, Cygara, i "czysto-tytoniowe"(te są trochę
> mdłe). Niezłe są nasladujące Camele/lekko aromatyzowane ale
> camelopodobne). Ale może cość zależy od producenta - miałem na razie
> Collinsa i Mild.

... ujęty wątkami papierosowymi, zapowiedziałem żonie, że jej sprawię
taką e-tutkę, bo mi zaczęła popalać od jakiegoś półtora roku i jest
mi z tym raczej źle.
Tylko poproszę o wyjaśnienia:
- rozumiem, że e-tutki są nieszkodliwe ?
- rozumiem, że e-tutki generalnie nie wchodzą zapachem we wszystko (ubrania,
meble) ?
- rozumiem, że e-tutki nie zabarwiają (np. nie zabarwiają kratki
wywietrznika w łazience,
jak się w niego codziennie dmucha...) ?

22. Data: 2010-11-25 08:44:03

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

[...]
> - rozumiem, że e-tutki nie zabarwiają (np. nie zabarwiają kratki
> wywietrznika w łazience,
> jak się w niego codziennie dmucha...) ?

Oh, my, nawet nie chce jej się wyjść na dwór?

P.

23. Data: 2010-11-25 08:46:37

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Oh, my, nawet nie chce jej się wyjść na dwór?

Różnie. No ale jest trzecie piętro bez windy. Poza tym
- nie wiem wszystkiego :)

24. Data: 2010-11-25 09:16:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-25 09:46, zażółcony pisze:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Różnie. No ale jest trzecie piętro bez windy. Poza tym
> - nie wiem wszystkiego :)

A balkonu nie macie?
Ja paliłam na balkonie, zanim rzuciłam.

Ewa

25. Data: 2010-11-25 09:28:42

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A balkonu nie macie?
> Ja paliłam na balkonie, zanim rzuciłam.

Nie mamy.
Mamy kabinęprysznicową, w niej wywietrznik, a w wywietrzniku wiatraczek
elektryczny ....

26. Data: 2010-11-25 09:36:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-25 10:28, zażółcony pisze:

> Nie mamy.
> Mamy kabinęprysznicową, w niej wywietrznik, a w wywietrzniku wiatraczek
> elektryczny ....

Co za przyjemność palić w kabinie...

Ewa

27. Data: 2010-11-25 10:13:42

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> mi z tym raczej źle.
> Tylko poproszę o wyjaśnienia:
> - rozumiem, że e-tutki są nieszkodliwe ?

Zawierają nikotynę.

> - rozumiem, że e-tutki generalnie nie wchodzą zapachem we wszystko
> (ubrania, meble) ?

Nie.

> - rozumiem, że e-tutki nie zabarwiają (np. nie zabarwiają kratki
> wywietrznika w łazience,

Nie.

> jak się w niego codziennie dmucha...) ?

E-tutek się nie dmucha.

Qra

28. Data: 2010-11-25 10:21:41

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> Dziwny jestes, a mieszkanie masz jeszcze dziwniejsze.
... i to by było na tyle ...

29. Data: 2010-11-25 10:23:38

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-11-2010 11:13, Qrczak pisze:
> Zawierają nikotynę.

Sama nikotyna jeszcze nie jest szkodliwa, najgorsze są substancje
smoliste, dlatego należy promować e-papierosy a gdy się dostatecznie
rozpowszechnią, zakazać zwykłych.

30. Data: 2010-11-25 10:36:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> ... i to by było na tyle ...

Hmm, dla mnie jesteś ciekawym rozmówcą.
To tak na wszelki wypadek, gdyby coś Ci się pod wpływem złego humoru
Pimpusia, wahnęło.

MK

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro