Paprocie ogrodowe

41. Data: 2005-10-09 08:20:11

Temat: Re: Paprocie ogrodowe
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elba" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4ac9.000000ef.4347bca4@newsgate.onet.pl...

> Przepiekne , ale mają mało miłosników.

Przepiękne i mają sporo miłośników, nawet takich z piaskiem :-), ale u mnie
trudno trafić coś nowego. Wszędzie to samo.Nie ma co marzyć o odmianowych
języcznikach. To co miałam jest, poza jedną, malutką, co nie zniosła moich
warunków.

Z pozdrowieniami, Maria

42. Data: 2005-10-09 11:22:29

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja się tu podczepię.Czy Ty te języczniki okrywasz czymś
> na zimę? Chodzi mi o odmianowe.Czy zachowują większość liści
> zielonych?
>
> Pozdrawiam, Lilka
Witaj !
Języczniki ,jak wszystkie moje paprocie lekko przysypuje liscmi i okrywam gałazkami
iglastymi.
Zachowują częśc lisci , ale najładniejsze sa te nowe wychodzące na wiosnę . Wiec
wiosna wycinam częsc starych lisci, które sa lekko żolte.
Pozdrawiam , Elzbieta

43. Data: 2005-10-10 07:06:19

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> języcznikach. To co miałam jest, poza jedną, malutką, co nie zniosła moich

Witaj!
Proponuję zajrzeć do Rzepina.
Pozdrawiam , Elzbieta

44. Data: 2005-10-10 08:22:06

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję zajrzeć do Rzepina.

Ba! " Gdybym ja miała skrzydełka jak gąska..." :-). Może przyszły rok będzie
łaskawszy :-(. Cieszę się tym, co mam. A ta paproć co padła, była właśnie z
Rzepina.

Z pozdrowieniami, Maria

45. Data: 2005-10-10 13:50:03

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał
> [...]
będzie
> łaskawszy :-(. Cieszę się tym, co mam. A ta paproć co padła, była właśnie

Bardzo fajne paprocie kupiłyśmy z Wiesią w Zielonej Górze. Pan Zdzisław
rozmnaża je i ma ogromny ich asortyment.
Jeździ na targi i wystawy.
Jak znajdę adres, to podam chętnym.
Majka

46. Data: 2005-10-10 13:58:18

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo fajne paprocie kupiłyśmy z Wiesią w Zielonej Górze. Pan Zdzisław
> rozmnaża je i ma ogromny ich asortyment.
> Jeździ na targi i wystawy.
> Jak znajdę adres, to podam chętnym.

Jeśli jest możliwy zakup wysyłkowy i jest gdzieś kontakt/spis do tego Pana,
to ja bardzo proszę o jego podanie :-).

Z pozdrowieniami, Maria

47. Data: 2005-10-10 14:13:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Oct 2005 15:58:18 +0200, Maria Maciąg
napisał(a):

> Jeśli jest możliwy zakup wysyłkowy i jest gdzieś kontakt/spis do tego Pana,
> to ja bardzo proszę o jego podanie :-).

I ja też:)

Marta

48. Data: 2005-10-10 18:11:19

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bardzo fajne paprocie kupiłyśmy z Wiesią w Zielonej Górze. Pan Zdzisław
> rozmnaża je i ma ogromny ich asortyment.

Wysiadlysmy wtedy z nagrzanego do granic mozliwosci samochodu i trafilysmy
do chlodnego, polcienistego ogrodu z niezwykle sympatycznymi gospodarzami i
ich wspanialymi paprociami.
Nie mozna bylo tam nic nie kupic :-)
Za zgoda Pani Elzbiety podaje adres do korespondencji: Elzbieta Leciej, ul.
Jana Zamojskiego 10B/3, 65-152 Zielona Gora - nie jest to adres ogrodu, tel.
kom. 0606 233 984.
Na oferte lub informacje trzeba wyslac znaczek za 1,25 zl - warto :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

49. Data: 2005-10-10 19:39:01

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
[...]
> [...]
tel.
> kom. 0606 233 984.
> Na oferte lub informacje trzeba wyslac znaczek za 1,25 zl - warto :-)

Dziękuje serdecznie Wiesiu :).

Z pozdrowieniami, Maria

50. Data: 2005-10-10 19:43:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kom. 0606 233 984.
> Na oferte lub informacje trzeba wyslac znaczek za 1,25 zl - warto :-)

Byłem w tym ogrodzie, zdumiewające.Paprocie są tam rozmnażane
z zarodników.Praca jak w aptece w warunkach ogrodu.
Pozdrawiam.Mirzan

Polagra 2005
Już jesień
prośba o identyfikacje do ...