Re: Paradontoza

1. Data: 2002-08-07 21:15:22

Temat: Re: Paradontoza
Od: "Brach Bronisław" <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z paradaontozą walczę już 5 lat. Zatrzymanie postępu tej choroby jest
możliwe pod warunkiem stałych wizyt u stomatatologa oraz własnych starań w
zakresie:
stosowania pewnych środków w celu zapobiegania stanom zapalnym i występownia
tzw "dziąslaków"
środki profilaktyczne wit. Q10, rumianek solcoseryl itp,
pasty do zębów przeciw paradontozie
Sam opracowałem i stosuje regularnie alkoholowy ekstrakt z 10 ziół, ponieważ
ten handlowy jest nieskuteczny.