Re: Pare problemow medycznych.

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pare problemow medycznych.
Date: Fri, 01 Feb 2008 17:37:14 +0100

p...@i...pl wrote:

> Rozumiem.
> Powiedz mi w takim razie czym on sie rozni od tych paru lekarzy ktorzy
> wyciagneli odemnie lacznie z 2K (wraz z lekami)
> i stracilem do tego 2 lata czasu zeby sie pozbyc ww problemow ? On
> przynajmniej to robi za darmo :)
> Z mila checia w koncu uslysze jak to w koncu wyleczyc.

Ojej, wyciągnąłeś mi jakiegoś trolla z "ignora" :D

To ten który człowiekowi z objawami raka powiedział, że nie ma po co iść do
lekarza, czy ten który nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem ulotki?

No cóż, newsy niestety nie mają żadnej moderacji, dlatego takich "mundrych"
są tutaj całe stada. W zasadzie rozwiązaniem jest raport do Abuse i odetną
dzieciom internet, ale - szczerze - nie chce mi się. Są inne miejsca w
sieci gdzie takich osobników banuje się z miejsca, tutaj w sumie dla
rozrywki piszę.

--
www.vegie.pl