Pare problemow medycznych.

1. Data: 2008-01-30 15:00:14

Temat: Pare problemow medycznych.
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam opisze pare problemow medycznych moich.
Leczylem sie u 3 lekarzy ja osobiscie wydalem kolo 2 000 zl na wizyty
i leki plus stracony czas i dojazdy.
Rece opadaja system leczenia albo wyglada tak ze lekarz leczy na
wszystko co popadnie i nie moze zdiagnozowac choroby albo to taki
system ze zalezy mu na czestych wizytach za ktore slono sie placi.

1. Nalot na jezyku / nieprzyjemny zapach z ust
Wyniki badan z wymazow (2 rodzaje wymazow) bdb nie ma grzybow itp
wczesniej smarowanie jezyka jakimis mixturami przepisanymi przez
lekarza nic nie dalo.
Po jakims czasie i doslownie dziesiatkach badan krwi itp lekarz
stwierdzil ze to Reflux i jezyk moze sie bronic przed kwasem
zoladkowym. Przepisal Gasec branie 2 opakowan nic nie dalo, jak bylo
tak jest.

2. Co jakis czas czuje sie opuchniety glownie na twarzy, tak jakby
jakas reakcja alergiczna ale dziwna sprawa bo to jakies IGE czy jak to
sie tam nazywa wyszlo mi bardzo niskie pozatym nie zaleznie od pory
roku pogody itp to sie objawia, oraz jedzenia. Czym to moze byc
spowodowane ? Do tego dziwna sprawa mam asymetrie czyli jakby
obojetnie przy opuchliznie czy nie prawa czesc twarzy jest wieksza
(przez to np opadnieta powieka itp)

Przepraszam za laickie okreslenia ale nie jestem biegly w gwarze
medycznej.
Co to moze byc jakie sa przyczyny ?
Recem i opadaja a czasu i pieniadzy juz nie mam na ciagle odwiedzanie
lekarzy bo tym systemem do konca zycia bede po nich jezdzil...

2. Data: 2008-01-30 20:23:02

Temat: Re: Pare problemow medycznych.
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> [...]
> stwierdzil ze to Reflux i jezyk moze sie bronic przed kwasem
> zoladkowym. Przepisal Gasec branie 2 opakowan nic nie dalo, jak bylo

A jak wyniki krwi i wyniki pozostałych badań? Nalot na języku to z reguły są
grzyby, ale skoro wymazy nic nie pokazały...

Pytania pomocnicze, nie ma przypadkiem biegunek, gazów w brzuchu, kolek
jelitowych, nagłego bólu w brzuchu etc? Jakby to były grzyby, niemal na
pewno dałyby też jakieś objawy ze strony jelit.

Pozatym nie ma żadnych innych objawów? Nawet tak głupie i pozornie
nieistotne, jak zwiększone wypadanie włosów, brzydki wygląda paznokci, tiki
nerwowe?

No i ostatni zestaw pytań, nie ma przypadkiem objawów "wysuszenia"
organizmu? Głównie będzie tu wzmożone pragnienie.

> [...]
> spowodowane ? Do tego dziwna sprawa mam asymetrie czyli jakby
> obojetnie przy opuchliznie czy nie prawa czesc twarzy jest wieksza

A tu się poddaję, nie wiem, jakbym miał zgadywać to jakieś przewlekłe
zakażenie gdzieś w okolicy, które okazyjnie daje silniejsze objawy.

--
www.vegie.pl

3. Data: 2008-01-30 20:45:56

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> A jak wyniki krwi i wyniki pozostałych badań? Nalot na języku to z reguły są
> grzyby, ale skoro wymazy nic nie pokazały...

Krew bdb

> Pytania pomocnicze, nie ma przypadkiem biegunek, gazów w brzuchu, kolek
> jelitowych, nagłego bólu w brzuchu etc? Jakby to były grzyby, niemal na
> pewno dałyby też jakieś objawy ze strony jelit.

Kal itp wszytko w normie

> Pozatym nie ma żadnych innych objawów? Nawet tak głupie i pozornie
> nieistotne, jak zwiększone wypadanie włosów, brzydki wygląda paznokci, tiki
> nerwowe?

Nic takiego nikow brak wlosow nawet jak na moj wiek bardzo sporo :)

> No i ostatni zestaw pytań, nie ma przypadkiem objawów "wysuszenia"
> organizmu? Głównie będzie tu wzmożone pragnienie.

Zero problemow z tym
Dodam tylko ze problem z tym nalotem jest od paru ladnych lat u mnie.
Lekarz uparl sie na reflux ale czy to sa tego objawy i gasex nic nie
pomaga...

> A tu się poddaję, nie wiem, jakbym miał zgadywać to jakieś przewlekłe
> zakażenie gdzieś w okolicy, które okazyjnie daje silniejsze objawy.

No wlasnie a moze to wszystko wina migdalow? bo czesto mialem w
dziecinstwie zapalenia ropne gardla i problemy z migdalami...

4. Data: 2008-01-30 21:11:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> Krew bdb

mnie raczej interesuje jak to bdb wygląda w praktyce - dla lekarzy z reguły
bdb jest wszystko, co mieści się w normie, a problemy zaczynają się gdy
pacjent jest jedną nogą w ciężkiej, przewlekłej chorobie. Wklej jeśli
możesz tą morfologię :D

> Zero problemow z tym
> Dodam tylko ze problem z tym nalotem jest od paru ladnych lat u mnie.
> Lekarz uparl sie na reflux ale czy to sa tego objawy i gasex nic nie
> pomaga...

Skoro to wszystko co wyżej wypisaliśmy jest w normie, to może być i refluks.
Chociaż jak znam życie, lekarz może się mylić. Jakie mi już choroby "na
100% pewne" wmawiali to historia, heh. Ale ale, skoro podejrzewał refluks,
to zapewne była robiona gastroskopia? Jest stan zapalny błony śluzowej
żołądka, refluks stwierdzony badaniem? 2000 zł wydane na leki to całkiem
sporo, przy takich sumach naprawdę głupio dawać diagnozę refluksu bez
sprawdzenia czy on faktycznie istnieje (a sprawdzenie tego zajmuje parę
minut). Zresztą, też miałem refluks do czasu wytępienia helicobacter, nie
miałem takich objawów. W ogóle z tego co wiem reflux daje tego typu objawy
niezwykle rzadko.

Nawet jeśli jest to reflux, przede wszystkim powinno się poszukać jego
PRZYCZYN, czy to będzie helicobacter czy np zła dieta. A tu, z tego co
widzę, nie tylko nie szuka się przyczyn, ale nawet nie sprawdza czy
diagnoza była prawidłowa. Kurcze, to może być tysiące rzeczy, łącznie z
upośledzonym zasilaniem języka w krew...

> No wlasnie a moze to wszystko wina migdalow? bo czesto mialem w
> dziecinstwie zapalenia ropne gardla i problemy z migdalami...

A to musiałbyś spytać dobrego laryngologa. Możliwe, że masz jakąś przewlekłą
infekcję w migdałach i to wszystko od niej, bakcyle ciągle "zarażają"
okolicę.

--
www.vegie.pl

5. Data: 2008-01-31 11:38:05

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bdb jest wszystko, co mieści się w normie, a problemy zaczynają się gdy
> pacjent jest jedną nogą w ciężkiej, przewlekłej chorobie. Wklej jeśli

Z mila checia ale wyniki sa u lekarza moze postaram sie jakos wydostac
ooglnie wszystko w mniej wiecej srodku norm

> [...]
> miałem takich objawów. W ogóle z tego co wiem reflux daje tego typu objawy

A wlasnie helicobacter byl podwyzszony i pewnie stad mi przepisal
gasec co do gastroskopii
mam miec robiona.
Jaki sposob w pare minut jest na to aby zdiagnozowac u kogos reflux ?

> [...]
> diagnoza była prawidłowa. Kurcze, to może być tysiące rzeczy, łącznie z
> upośledzonym zasilaniem języka w krew...

Diete mam w porzadku malo cukrow soli itp
Zobaczymy co gastro pokaze

> A to musiałbyś spytać dobrego laryngologa. Możliwe, że masz jakąś przewlekłą
> infekcję w migdałach i to wszystko od niej, bakcyle ciągle "zarażają"
> okolicę.

No wlasnie jakies 7 lat temu bylem u jednego laryngologa i prosilem o
skierowanie na wyciecie
mowil ze nie da zebym to leczyl a ja w roku mialem kolo 10 zapalen
ropnych gardla
I tak to jest wlasnie rece mi opadaja mam wrazenie ze to wszystko jest
od migdalow ktore
ciagle powoduja stany zapalne.
Ja nie wiem czy medycyna jest jeszcze w powijakach czy trafiam na
takich lekarzy co by leczyli
choroby a nie ich przyczyny, tym systemem to ja sie przeprowadze do
szpitala moze.

6. Data: 2008-01-31 14:54:00

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> Z mila checia ale wyniki sa u lekarza moze postaram sie jakos wydostac
> ooglnie wszystko w mniej wiecej srodku norm

No właśnie takie np białe krwinki powinny wynosić 7.3 - ideał dla
przeciętnego człowieka, a środek normy trochę od tego odbiega.

> A wlasnie helicobacter byl podwyzszony i pewnie stad mi przepisal
> gasec co do gastroskopii
> mam miec robiona.
> Jaki sposob w pare minut jest na to aby zdiagnozowac u kogos reflux ?

Helicobacter niszczy się innymi lekami, przede wszystkim antybiotykami -
trochę ryzykowne jeśli podejrzewa się zakażenie grzybicze, więc jakbyś
antybiotyki ryzykował, baaaaardzo uważaj - dużo probiotyków, nystatyna, B
complex i dodatkowo jeszcze witaminę B1, najlepiej łatwo przyswajalną,
powiedzmy preparat benfogamma

Reflux z tego co wiem najzwyczajniej w świecie widać jeśli wsadzi się rurę
gastroskopu do gardła. A zgagę masz? Znaczy "pali w rurce" czasami?

> [...]
> takich lekarzy co by leczyli
> choroby a nie ich przyczyny, tym systemem to ja sie przeprowadze do

No cóż, skoro aż tak jest z tymi migdałami, to pewnie faktycznie ich
wycięcie byłoby najlepszym rozwiązaniem. A medycyna już tak ma - po co
leczyć przyczynę choroby, skoro można naciągnąć pacjenta na 2000 zł
wydatków lecząc jej objawy.

No nic, zobacz jak będzie wyglądał wynik gastroskopii, poszukaj dobrego
lekarza który jednak przemyśli sprawę tych migdałków. Zazwyczaj proponuję
ludziom w takim wypadku podniesienie odporności, ale u Ciebie wszystko
wskazuje na jakiś miejscowy stan zapalny, nie mający wiele wspólnego z
obniżoną odpornością całkowitą, a raczej z miejscowym zaburzeniem jakiegoś
narządu czy węzła chłonnego, które to zaburzenie sprawia że dana strefa
jest o wiele bardziej narażona na ataki wrażych bakcyli.

Jakbyś jednak chciał spróbować podnieść odporność (nie zaszkodzi),
www.borelioza.vegie.pl/natura.html tu jest mniej więcej opisane. Kurcze,
update stronki muszę zrobić :D

--
www.vegie.pl

7. Data: 2008-01-31 16:28:50

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Reflux z tego co wiem najzwyczajniej w świecie widać jeśli wsadzi się rurę
> gastroskopu do gardła. A zgagę masz? Znaczy "pali w rurce" czasami?

Zgage mam pewie jak kazd ale rzadko sporadycznie

> [...]
> wycięcie byłoby najlepszym rozwiązaniem. A medycyna już tak ma - po co
> leczyć przyczynę choroby, skoro można naciągnąć pacjenta na 2000 zł

O to chodzi wlasnie mam wrazenie jakby nie chcieli mnie wyleczyc :)

ok dzieki

8. Data: 2008-02-01 14:16:41

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Przestrzegam przed stosowaniem się do rad użytkownika 'tomek wilicki',
ponieważ nie ma on żadnych kwalifikacji do udzielania jakiejkolwiek
porady medycznej. Jest on człowiekiem chorym psychicznie, który każdy
problem medyczny o którym słyszy, próbuje rozwiązywać jedną z kilku
prostych, acz całkowicie nieskutecznych metod.

Utyskiwań na jego pseudonaukowe brednie jest w archiwum dużo. Ostatnio w
wątku 'stan ciągłego napięcia' obnażył swoją pustkę.

Dlatego przestrzegam.

9. Data: 2008-02-01 15:28:18

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Utyskiwań na jego pseudonaukowe brednie jest w archiwum dużo. Ostatnio w
> wątku 'stan ciągłego napięcia' obnażył swoją pustkę.
>
> Dlatego przestrzegam.

Rozumiem.
Powiedz mi w takim razie czym on sie rozni od tych paru lekarzy ktorzy
wyciagneli odemnie lacznie z 2K (wraz z lekami)
i stracilem do tego 2 lata czasu zeby sie pozbyc ww problemow ? On
przynajmniej to robi za darmo :)
Z mila checia w koncu uslysze jak to w koncu wyleczyc.
M.

10. Data: 2008-02-01 16:37:14

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> [...]
> przynajmniej to robi za darmo :)
> Z mila checia w koncu uslysze jak to w koncu wyleczyc.

Ojej, wyciągnąłeś mi jakiegoś trolla z "ignora" :D

To ten który człowiekowi z objawami raka powiedział, że nie ma po co iść do
lekarza, czy ten który nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem ulotki?

No cóż, newsy niestety nie mają żadnej moderacji, dlatego takich "mundrych"
są tutaj całe stada. W zasadzie rozwiązaniem jest raport do Abuse i odetną
dzieciom internet, ale - szczerze - nie chce mi się. Są inne miejsca w
sieci gdzie takich osobników banuje się z miejsca, tutaj w sumie dla
rozrywki piszę.

--
www.vegie.pl

co na bolące stawy?