co na bolące stawy?

1. Data: 2008-01-30 13:09:17

Temat: co na bolące stawy?
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakiś środek, który można zastosować przy bólu stawów? Kiedyś
pomagał Bals Sulphur, łagodził i tak jakby więcej miejsca się w stawie robiło.
Wadę miał taką, że po wyschnięciu się złuszczał, co nieciekawie wyglądało. Ktoś
coś poradzi?

pozdrawiam,
sure

2. Data: 2008-01-30 19:57:22

Temat: Re: co na bolące stawy?
Od: czesio <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

sure wrote:

> Czy znacie jakiś środek, który można zastosować przy bólu stawów?

Bez recepty: Voltaren Acti (tabl.), maście z zawartością diclofenaku.

3. Data: 2008-01-30 20:17:05

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sure wrote:

> [...]
> pomagał Bals Sulphur, łagodził i tak jakby więcej miejsca się w stawie
> robiło. Wadę miał taką, że po wyschnięciu się złuszczał, co nieciekawie

Zależy z jakiego powodu bolą. Niektóre środki potrafią bardziej zaszkodzić
niż pomóc,jeżeli są użyte bez potrzeby.

--
www.vegie.pl

4. Data: 2008-01-31 05:36:39

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy z jakiego powodu bolą.

A,tego to dokładnie nie wiadomo. Prawdpopodobnie jakieś zmiany zwyrodnieniowe?
Badania w kierunku rzs kiedyś nic ie wykazały...

s.

5. Data: 2008-01-31 14:55:56

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sure wrote:

> A,tego to dokładnie nie wiadomo. Prawdpopodobnie jakieś zmiany
> zwyrodnieniowe? Badania w kierunku rzs kiedyś nic ie wykazały...

Wiesz, ja bym na Twoim miejscu jednak dobrze poszukał przyczyn tego bólu.
Można tak "zaleczać", ale jeśli jest to postępujący proces zwyrodnieniowy,
za ileśtam lat będziesz kaleką.

Jakieś są dodatkowe objawy? Może stawy "strzelają" przy każdym ruchu? Może
masz przy okazji paskudne samopoczucie i ciągłe bóle i sztywność karku?

--
www.vegie.pl

6. Data: 2008-01-31 20:41:54

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masz przy okazji paskudne samopoczucie i ciągłe bóle i sztywność karku?

Nie,takich objawów raczej nie mam. Chyba, że np. niewygodnie śpię lub mam
okresowo więcej stresów, wtedy mięśnie karku sa bardziej napięte.
Stawy "strzelają" czasam.

s.

7. Data: 2008-02-01 11:30:00

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie,takich objawów raczej nie mam. Chyba, że np. niewygodnie śpię lub mam
> okresowo więcej stresów, wtedy mięśnie karku sa bardziej napięte.
> Stawy "strzelają" czasam.

A zresztą, jakie inne mogą byc przyczyny, jeśli nie reumatyzm, zapalenie, to
chybaa tylko "zużycie"...

s.

8. Data: 2008-02-01 16:34:03

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sure wrote:

> A zresztą, jakie inne mogą byc przyczyny, jeśli nie reumatyzm, zapalenie,
> to chybaa tylko "zużycie"...

Zużycie to też problem. Można temu przeciwdziałać na wiele różnych sposobów,
począwszy od zwykłej glukozaminy, skończywszy na chirurgicznym wygładzaniu
powierzchni stawu. Tak czy tak, jeszcze raz - jeśli to postępujący proces
degeneracyjny, "zabijanie" objawów środkami przeciwbólowymi może skończyć
się dość przykro.

--
www.vegie.pl

Jak pozbyc sie prosakow?
Jak usunąć prosaki.
Dr House
Jak przedłużyć stosunek płciowy.
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup