Jak pozbyc sie prosakow?

1. Data: 2008-01-30 10:57:24

Temat: Jak pozbyc sie prosakow?
Od: Mateo <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Mam problem z wygladem mojego penisa. Caly jest on pokryty jakby
grudkami. W internecie znalazlem nazwe na to cos: prosaki. Wyglada to
tak jak ponizej (!uwaga, zdjecia intymne! z atlasu medycznego!)
http://www.dermatlas.org/derm/IndexDisplay.cfm?Image
ID=569564079

Jest jakis sposob na pozbycie sie tego? Mascie, kremy? Higiene
utrzymuje. Ze wzgledow czysto-estetycznych chcialbym to usunac.

2. Data: 2008-01-30 12:15:26

Temat: Re: Jak pozbyc sie prosakow?
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 11:57, Mateo <n...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Jest jakis sposob na pozbycie sie tego? Mascie, kremy? Higiene
> utrzymuje. Ze wzgledow czysto-estetycznych chcialbym to usunac.

Koniecznie dermatolog.NIE TRZEBA SDKIEROWANIA. NIC sam nie kombinuj.

3. Data: 2008-01-30 17:34:06

Od: "retina" <f...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie, do której link podałeś napisali przecież, że to, co widać na
zdjęciu to jest "normal variant". Nie ma zatem czego leczyć.
G.

4. Data: 2008-01-30 18:38:23

Od: Mateo <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

retina pisze:
> Na stronie, do której link podałeś napisali przecież, że to, co widać na
> zdjęciu to jest "normal variant". Nie ma zatem czego leczyć.
> G.

Owszem, napisali tak. Ale ja nie chce tego leczyc... chce to
wyeliminowac. Jest to bardzo nieestetyczne moim zdaniem... A niebawem
planuje zaczac wspolzycie z dziewczyna :(

5. Data: 2008-01-30 19:24:44

Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateo pisze:

> Owszem, napisali tak. Ale ja nie chce tego leczyc... chce to
> wyeliminowac. Jest to bardzo nieestetyczne moim zdaniem... A niebawem
> planuje zaczac wspolzycie z dziewczyna :(

dziewczyna tego nie zauwazy bo pojawiaja sie jak tylko napniesz skóre
na członku -tzn przynajmniej u mnie.ale jak do tej pory nie miałem
problemów z nimi.poprostu sa i tyle.własciwie to dopiero 2 minuty temu
dowiedziałem sie jak sie to nazywa|:)))).głowa do góry.
pzdr.
LL

Jak usunąć prosaki.
Dr House
Jak przedłużyć stosunek płciowy.
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
Ribomunyl