Paskudztwo opryszczką zwane

1. Data: 2006-05-05 17:05:19

Temat: Paskudztwo opryszczką zwane
Od: "comb" <comb@WYTNIJ_Ovp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

znowu wyskoczyła mi na wardze opryszczka i (jak za każdym razem :P)
postanowiłem, że trzeba coś z tym zrobić. Dodam, że pojawia się dosyć
nieregularnie (raz na miesiąc, a czasami i po 3 miesiącach przerwy), pod
wpływem nie tylko przeziębień (które nie przydarzają mi się jakoś specjalnie
często), ale głównie stresu. Czy istnieje jakaś szczepionka przeciwko
wirusowi, który ją powoduje? (obiło mi się o uszy, że jest, ale jakoś nie
chce mi się wierzyć). Do jakiego lekarza z tym się udać - do tego od
pierwszego kontaktu, czy od razu do dermatologa? Słyszałem coś o środku
zwanym heviran - pomaga? I czy podniesienie odporności organizmu pomoże mi,
skoro głównym czynnikiem opryszczkogennym ;) u mnie jest stres? Dzięki z
góry za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam
Michał

2. Data: 2006-05-05 20:46:09

Temat: Re: Paskudztwo opryszczką zwane
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje jakaś szczepionka przeciwko
> wirusowi, który ją powoduje? (obiło mi się o uszy, że jest, ale jakoś nie
> chce mi się wierzyć).
nie, ale mozesz przejść kurację Heviranem- można mieć po nim spokój na kilka
lat. pogadaj z internistą.

3. Data: 2006-05-05 22:45:58

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie, ale mozesz przejść kurację Heviranem- można mieć po nim spokój na
kilka
> lat. pogadaj z internistą.

Spokój mozna tez miec i przez całe zycie i bez tej kuracji.. Albo i nie;-)
heviran pozwala zwalczac atak opryszczki, ale nie zabezpiecza na przyszłość.
Ten paskudny wirus zazwyczaj siedzi w Tobie przez całe zycie i od czasu do
czasu uaktywnia się (namnaża). Albo i nie..

--
Pozdr

4. Data: 2006-05-06 19:00:40

Temat: Re: Paskudztwo opryszczka zwane
Od: "propria" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opryszczka pojawia sie zwykle w okresach obnizonej odpornosci.
Kuracja heviranem mi pomogla lecz niestety nie na cale zycie na
jakies 1/2 roku - ale ja mam caly czas obnizona odpornosc
wiec... Mysle, ze to lekarstwo moze przepisac lekarz pierwszego
kontaktu, kosztuje cos ok 15 zl +(-) 5 zl.

5. Data: 2006-05-07 11:11:32

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wierzcie lub nie, ale mnie odkad pije w duzych ilosciach czarna herbate
opryszczka odpuscila. Podobniez herbata zawiera jakies antywirusowe
skladniki.

P.

6. Data: 2006-05-07 13:00:01

Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora