Grzybica - gdzie w Krakowie badania

1. Data: 2006-05-05 14:01:39

Temat: Grzybica - gdzie w Krakowie badania
Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Krakowie mozna zrobic badania pod kierunkiem badania co to jest za
grzyb i na jaki lek jest wrazliwy?
Mam grzybice miedzy palcami i leczylem sie juz Clotrimazlem, Daktarinem,
Lamisilem i nie pomogło. Szukam skutecznego leku i pomyslalem o takich
badaniach. Ile moga kosztowac, jest szansa na refundacje z NFZ?
Pozdrawiam
Bodeck

2. Data: 2006-05-05 15:36:20

Temat: Re: Grzybica - gdzie w Krakowie badania
Od: "Baxie" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bodeck <o...@p...fm.pl> napisał(a):

> [...]
> Lamisilem i nie pomogło. Szukam skutecznego leku i pomyslalem o takich
> badaniach. Ile moga kosztowac, jest szansa na refundacje z NFZ?

Najpierw idz do dermatologa, on da Ci skierowanie na badania, wtedy zrobisz
za darmo. Ja robiłam takie badania na ul. Długiej właśnie na skierowanie
płatne w całości przez NFZ. Można też zrobić na ul. Czystej. Nie wiem jaki
jest koszt takiego badania prywatnie.
Polecam:
Baxie

Biegunka na tle nerwowym - wolanie o pomoc...
Wysoka temperatura powietrza a zawroty glowy
Ból w bicepsie przy prostowaniu
Pioktanina - czym skutecznie zmyć
Skolioza