Wysoka temperatura powietrza a zawroty glowy

1. Data: 2006-05-05 10:14:22

Temat: Wysoka temperatura powietrza a zawroty glowy
Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam nadzieje, ze to dobra grupa na takie pytanie.
Moj problem wyglada nastepujaco:
temperaturka za oknem 25 stopni, sloneczko swieci, jade sobie rowerem, w
kasku, robi mi sie strasznie goraco, potem pot leje sie litrami, az w
koncu dostaje zawrotow glowy, mam ciemnosci przed oczami itd. Puls
skacze wtedy do ~200 uderzen na minute, walenie serca czuje az na
glowie, co bardzo boli. Ostatnio z ledwoscia zjechalem z drogi i sie
polozylem na trawie... Apropo kasku ... jest porzadnie wentylowany i w
glowe wieje mi fajnie wiaterek, ale to chyba nie wystarcza ...

Co polecicie?

--
Z pozdrowieniami, | h...@x...org.pl
Krzysztof Magosa 'hexio', | http://www.xnet.org.pl/