Biegunka na tle nerwowym - wolanie o pomoc...

1. Data: 2006-05-05 12:25:19

Temat: Biegunka na tle nerwowym - wolanie o pomoc...
Od: "marekw" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Na 99% jestem przekonany, ze mam biegunke na tle nerwowym. Probowalem roznych
diet, spozywania posilkow o stalej porze, w zroznicowanej ilosci, dieta bogata
i uboga w blonnik, lekarstwa itd. itd. Cuda na kiju i walka przez kilkanascie
miesiecy. A to wszystko na darmo, bo objawy pozostaly. Ostatnio tez bylem na
wyjezdzie z kilkudziesiecioma osobami i jedlismy dokladnie to samo. Oni byli
zdrowi, ja sie meczylem w ubikacji :-/ Nie zanudzam jednak historiami spod
znaku 'WC'.

Mam proste pytanie, gdzie w Warszawie mozna leczyc takie schorzenie? Czy jest
jakas klinika? A moze ktos z Was mial cos podobnego i moze mi polecic
_dobrego_ lekarza? A moze jesli sobie z tym poradziliscie to jakies rady z
Waszej walki?!

Bede naprawde bardzo wdzieczny za pomoc. Nie jest to choroba smiertelna, ale
bardzo utrudniajaca normalne funkcjonowanie, ktore praktycznie sprowadza sie
do pozostawania w domu z obawy, strachu przed wystapieniem biegunki...

MarekW

2. Data: 2006-05-05 13:47:19

Temat: Re: Biegunka na tle nerwowym - wolanie o pomoc...
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marekw" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Na 99% jestem przekonany, ze mam biegunke na tle nerwowym.

Przeczytaj watek pt. "biegunka od dwoch miesiecy???" z dn. 27.04.06r.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-05-05 15:46:04

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

marekw napisał(a):
> [...]
> zdrowi, ja sie meczylem w ubikacji :-/ Nie zanudzam jednak historiami spod

Trzeba było wziąć ze sobą "Stoperan" i zażyć po posiłku.
> [...]
> do pozostawania w domu z obawy, strachu przed wystapieniem biegunki...

Możesz pogadać o tym z lekarzem rodzinnym. Pewnie jakieś skierowanie do
specjalisty Ci da.

--
Kaja

4. Data: 2006-05-05 18:34:15

Od: "Monika " <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marekw <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
sie
> do pozostawania w domu z obawy, strachu przed wystapieniem biegunki...

Wysoka temperatura powietrza a zawroty glowy
Ból w bicepsie przy prostowaniu
Pioktanina - czym skutecznie zmyć
Skolioza
Garbienie się przy komputerze