Pasmanteria w Białymstoku

1. Data: 2002-06-20 19:40:22

Temat: Pasmanteria w Białymstoku
Od: "Jola Gryko" <j...@u...inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna adres /adresy pasmanterii w Białymstoku? Całe wakacje spędzę w
tych okolicach i nie wyobrażam sobie życia bez ciągłego dopływu mulinki ;)

Jola

1. Data: 2002-06-20 19:41:55

Temat: Re: Pasmanteria w Białymstoku
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna adres /adresy pasmanterii w Białymstoku? Całe wakacje spędzę
> tych okolicach i nie wyobrażam sobie życia bez ciągłego dopływu mulinki ;)

Hej hej ja jestem Białostoczanką. Jak byś chciała to mogę Cie oprowadzic jak
już przyjedziesz po pasmanteriach. Ja ostatnio korzystam z pasmanterii na
ulicy..... kurcze nie wiem jaka to ulica chyba Aleja jeszcze zaraz przy
ryneczku na ul. Jurowieckiej. Kanwy można kupić w LniePolskim na ulicy ....
mhhh nie pamietam nazwy, a aidę i inne akcesoria są również w Markecie ABC
przy ulicy Legionowej.
Jeśli chodzi o powyższe niejasności dodtyczące ulic - obiecuję że się w
przyszłości poprawię i dowiem się jakie to ulice albo po prostu Cię tam
zaprowadzę :))))

A skąd przyjeżdżasz??

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-20 22:57:57

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna adres /adresy pasmanterii w Białymstoku? Całe wakacje spędzę
> tych okolicach i nie wyobrażam sobie życia bez ciągłego dopływu mulinki ;)
>
> Jola

Jolu,jesli chodzi o centrum miasta to mozesz kupowac mulinke w domu
towarowym
przy poczcie
na Rynku Kosciuszki tuz przy Ratuszu oraz kawaleczek dalej /w gore ulicy/,w
domu
towarowym Central....Jest jeszcze malutki sklepik w ciągu handlowym PARK
tuz
obok dworca PKS......wszystkie inne sa porozrzucane po osiedlowych
uliczkach i
zakamarkach wiec nie wiem czy ciebie to interesuje/w razie czego odezwij
sie/
Pozdrowionka
Pusia
/Białystok/
b...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-21 12:58:03

Od: "Jola Gryko" <j...@u...inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję, myślę, że te trzy mi wystarcza :)))

Jola

1. Data: 2002-06-21 13:45:07

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio korzystam z pasmanterii na
> ulicy..... kurcze nie wiem jaka to ulica chyba Aleja jeszcze zaraz przy
> [...]

Aleja Piłsudskiego? Ale gdzie dokładnie? Chyba nigdy tam nie byłam - wielkie
niedopatrzenie! Jakaś nowa? Czy dobrze zaopatrzona i w co?

Pozdrowienia od Balbiny/Białystok

1. Data: 2002-06-21 15:26:41

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aleja Piłsudskiego? Ale gdzie dokładnie? Chyba nigdy tam nie byłam -
wielkie
> niedopatrzenie! Jakaś nowa? Czy dobrze zaopatrzona i w co?

Otóż ta pasmanteria jest w miarę nowa. A mieści sie zaraz prz przystanku tym
na aleii jakby obok ryneczku na Jurowieckiej. Obok jest punkt sprzedarzy
biletów MPK. Jeśli chodzi o zaopatrzenie to jest mulina Ariadna i DMC taniej
niż w Domu trowarowym. Mają tam też kanwę z nadrukiem, Włóczki i inne nitki
blizej mi nieznane :))).

Pozdrawiam

Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-21 17:12:50

Od: <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jola
>
> Byłam w Białymstoku i wiem, że jest hurtownia pasmanteryjna na ul.
Wasilkowskiej 67. Są kanwy i cała reszta. Prowadzą ją mili ludzie, napewno Ci
pomogą. Zyczę "robótkowych" wakacji.
Dorka

1. Data: 2002-06-21 17:30:46

Od: "Jola Gryko" <j...@u...inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Madziula:
[..]
> Kanwy można kupić w LniePolskim na ulicy ....

To może na ulicy Sienkiewicza? (niedaleko Warszawskiej) - ukryty w ciągu
handlowym. Jeśli oczywiście to ten sklep co dawniej i jeszcze istnieje :))

> A skąd przyjeżdżasz??

Z Tczewa, jadę do małej miejscowości niedaleko Białegostoku (moje rodzinne
strony).

Bardzo dziękuję za pomoc :)
Jola

a może Toruń też..?