Pasozyt kontrolujacy zachowanie...

11. Data: 2007-04-08 13:04:24

Temat: Re: Pasozyt kontrolujacy zachowanie...
Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeff nabredził:
> [w sumie zwykłe swoje urojenia wybredził, więc ciach]
>
> W poniższej podanych wątkach obrzuciłeś mnie inwektywami, oszczerstwami
> i pomówieniami. Zaprzeczysz?

http://groups.google.com/group/pl.misc.dieta/browse_
frm/thread/17f37dfc3e99431e/59205f084a960a16?lnk=st&
q=&rnum=6#59205f084a960a16

http://groups.google.com/group/pl.misc.dieta/browse_
frm/thread/a9a0dd8744719bb0/ec8d747b11f05cc4?lnk=st&
q=group%3Apl.misc.dieta+author%3Ajanusz.lepionko%40p
oczta.onet.pl&rnum=1#ec8d747b11f05cc4

http://groups.google.com/group/pl.misc.dieta/browse_
frm/thread/f6a6ad90c58d72e1/d3046d143e4218f9?lnk=st&
q=group%3Apl.misc.dieta+author%3Ajanusz.lepionko%40p
oczta.onet.pl&rnum=5#d3046d143e4218f9

http://groups.google.com/group/pl.soc.wegetarianizm/
browse_frm/thread/739271dfbf2ab37b/609c4cc001a6192d?
lnk=st&q=group%3Apl.soc.wegetarianizm+author%3Ajanus
z.lepionko%40poczta.onet.pl&rnum=1#609c4cc001a6192d

> A może mam podać cytaty?

Tak podaj, ale te twoje wyzwiska takze.

Swietnie, ze podajesz te linki, teraz wszyscy normalni ludzie beda widziec,
ze mialem racje twierdzac, ze klamiesz, jestes sekciarzem popierajacym esbecka
sekte terapeutyczna zalozona przez bylego komunistycznego wojskowego lekarza
i.... ze toba tez powinna zainteresowac sie prokuratura, prowokatorze usenetowy....
Ty juz teraz wiesz dobrze, ze ja wiem dla kogo pracujesz, dlatego tak strasznie
sie pienisz.

12. Data: 2007-04-08 14:17:00

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Lepionko napisal:

> [...]

I jeszcze jedno Lepionko.....W poprzednim moim poscie podalem
link w ktorym mozna zapoznac sie z zaleceniami ktore daje tzw.opty_lekarz
czlowiekowi, ktory doznal juz dwoch zawalow serca oraz linki do
przepisow prawnych, dotyczących przeprowadzania eksperymentu medycznego.

Pondto przytoczylem artykuly K.K. ktore dokladnie okreslaja jakie sa
konsekwencje prawne prowadzenia dzikich eksperymentow na ludziach.

Oczywiscie mowa jest o osobach chorych, a nie tych, ktore stosuja rozne
dziwaczne diety w celach tylko i wylacznie odchudzajacych.

Ty okresliles te bardzo istotne informacje krotko, ze to bredzenie i urojenia.

Jednym slowem, mialem Lepionko racje twierdzac, ze jestes tym czym jestes i kto
ta sprawa powinien sie zainteresowac.
Sam to teraz kolejny raz potwierdziles.

Ty sam pojawiles sie polskiej sieci internetowej juz w 1998 r. i zaczales
wspolnie z pewnymi innymi ludzmi niesc "kaganek oswiecenia optymalnego" z
ogromnym zaangazowaniem, mimo ze sam diety nie stosujesz.
(tak, Lepionko arichwa grup to tez dokumentacja).

Bardziej zrozumiale jest teraz rowniez to, ze popierasz jedna z wyjatkowo
"aktywnych" osob ktora od lat sieje zamet i chaos na polskich grupach oraz
pozwala sobie nawet na publiczne deklaracje typu, cytuje:

"Nieracjonalna dieta, to wręcz sposób na morderstwo doskonałe. Krystynaopty"

Sadze, ze wiecej komentarza chyba juz nie potrzeba??....

13. Data: 2007-04-10 12:28:09

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

Wiesz, że jeżeli wiesz o przestępstwie, a go nie ujawniasz, podlegasz
karze za współudział ?
Mam nadzieję, że na wszystko złożyłeś już doniesienie o przestępstwie
w miejscowej prokuraturze. Pytam poważnie.
Jeśli nie - nie chcę nawet myśleć, co z tobą może być.
Grozi ci niebezpieczeństwo (współudział).

14. Data: 2007-04-10 15:38:17

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Oszczerca Jeff wybleblał:

> [...]
lnk=st&q=group%3Apl.soc.wegetarianizm+author%3Ajanus
z.lepionko%40poczta.onet.pl&rnum=1#609c4cc001a6192d

"Swoich wyzwisk" nie jestem w stanie podać, jako że ich nie ma,
o czym oszczerca Jeff jeśli nie wie, to niech sobie osobiście sprawdzi
w archiwum Google, o ile w ogóle potrafi zeń korzystać.
Poza tym, jeśli chodzi o oszczercę Jeffa, to widzę,
że oszczerca Jeff ma kłopoty z pamięcią.
Dla odświeżenia tejże zamieszczam mały wybór najłagodniejszych
fragmentów z pokazu kultury indywiduum podpisującego się Jeff,
jaki to pokaz oszczerca Jeff od lat uskutecznia na grupach wobec
wszelkich osób, które choć raz mu nie przytaknęły.
Są to w dużej mierze fragmenty z linków, które właśnie podałem.
Wszystko zaczerpnięte z archiwum Google.

W <eed0vg$aav$1@inews.gazeta.pl> zwraca się do mnie:
"stary sbeckiu draniu...."

W <eegof1$rt4$1@inews.gazeta.pl> zwraca się do mnie:
"...pisz wiecej sbeku, "

W <egjm2r$8si$1@inews.gazeta.pl> rzuca we mnie m.in. taką obelgą:
"...no przeciez ty jestes psychol,"

W <e6vvkk$qos$1@inews.gazeta.pl> rzuca m.in. takimi słowy:
"zlosliwy internetowy optysekciarzu i klamco."

W <e705od$6ob$1@inews.gazeta.pl> straszy mnie prokuratorem:
"o tobie tez chyba napiszemy do prrrrooookuuurratora RP."

W <ehgego$f2i$1@inews.gazeta.pl> znowy wykazuje wobec mnie taką oto kulturę:
".posluchaj debilu,"

W <ehigls$9fo$1@inews.gazeta.pl> sugeruje, że jestem oszustem,
złodziejem, kłamcą (itd.) w taki oto sposób:
"(...)a nie jakims nedznym oszustom, zlodziejom,
klamcom i internetowym prowokatorom, o ewidentej esbeckiej przeszlosci"

A na domaganie się przeprosin, kulturalny inaczej oszczerca Jeff
pisze w <ehgego$f2i$1@inews.gazeta.pl> następująco:
".dobrze przeprosze cie, ale jak mnie pocalujesz kretynie najpierw w
tylek..."

Piękną doprawdy ogładę i kulturę oszczerca Jeff przedstawia.
Zwłaszcza śliczny jest ten passus sugerujący, że jestem oszustem,
złodziejem, kłamcą i prowokatorem o esbeckiej przeszłości.

Wiadomość niniejszą zredagowałem ku przestrodze potencjalnych
dyskutantów indywiduum podpisującego się Jeff, aby podać im na tacy, z
kim będą mieć do czynienia, gdy podejmą z tym indywiduum próbę dyskusji.
Wystarczy raz się nie zgodzić z oszczercą Jeffem, a zostaje się jego
"osobistym wrogiem nr 1" traktowanym w wyżej przedstawiony sposób.
Od tej pory (10.04.2007) na wszelkie wypowiedzi oszczercy Jeffa
skierowane w moją stronę niniejszy tekst będzie stanowić standardową
odpowiedź.
Każdy potencjalny dyskutant indywiduum podpisującego się Jeff będzie
otrzymywać linka do kopii tej wiadomości w archiwum Google.

Nie spodziewam się już od oszczercy Jeffa ani przeprosin, ani żadnej
merytorycznej wypowiedzi, jeno steku wyzwisk.
Przestałem również żywić nadzieję, że kiedykolwiek indywiduum
podpisujące się Jeff będzie w stanie choćby zrozumieć, co wyczynia.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

15. Data: 2007-04-10 16:46:57

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepionko napisal:

(ciach zmanipulowane oszczerstwa i manipulacje oraz chorobliwe insynuacje):

Lepionko, zadalem ci w tym watku pewne pytania merytoryczne na tematy
dietetyczno- medyczne.
Niestety kolejny raz fabrykujesz jakies na moj temat zmanipulowane i wyrwane z
kontekstu oszczercze elaboraty.

Jest to o tyle zastanawiajace, ze sam pisales iz diety juz obecnie nie stosujesz
i nie wyjasniles do tej pory dlaczego juz jej nie stosujesz, a jak widac bardzo
ci zalezy na tym, aby tepic wszystkie informacje mogace ostrzec potencjalnych
ochotnikow do przeprowadzenia dzikiego eksperymentu z dieta na sobie.

Mozesz to jakos logicznie wytlumaczyc?

Przypominam intrygujaca sygnaturke osoby, ktora z taka zapalczywoscia bronisz:

"Nieracjonalna dieta, to wręcz sposób na morderstwo doskonałe. Krystynaopty"

16. Data: 2007-04-10 16:53:33

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> [...]
> w miejscowej prokuraturze. Pytam poważnie.
> Jeśli nie - nie chcę nawet myśleć, co z tobą może być.
> Grozi ci niebezpieczeństwo (współudział).

Przeciez caly czas to robie i informuje gdzie moge o dokonujacym sie na oczach
wielu ludzi w bialy dzien, przestepstwie.

Jesli natomiast chodzi o wspoludzial, to proponuje abys sie dokladnie zapoznal
z prezpisami K.K. i ustawami, ktore w tym watku podalem w odpowiedzi na zarzuty
znanego nie tylko na pl.soc.polityka, "intrygujacego" dyskutanta.

Kolko sie powoli zamyka:)

17. Data: 2007-04-11 05:50:09

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez caly czas to robie i informuje gdzie moge o dokonujacym sie na
> oczach wielu ludzi w bialy dzien, przestepstwie.

No, to jesteś bezpieczny.
Ale jakoś nie widać działań organów ścigania.
Iluż to ludzi umrze zanim się ktoś ruszy.

18. Data: 2007-04-11 15:09:12

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisal:

> Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> No, to jesteś bezpieczny.
> Ale jakoś nie widać działań organów ścigania.
> Iluż to ludzi umrze zanim się ktoś ruszy.

Popatrz przez okno. Moze juz cie "oni" sledz.

19. Data: 2007-04-11 15:09:47

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisal:

> Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> No, to jesteś bezpieczny.
> Ale jakoś nie widać działań organów ścigania.
> Iluż to ludzi umrze zanim się ktoś ruszy.

Popatrz przez okno. Moze juz cie "oni" sledza.

Cooler dzwon do prokuratury!!!
BTW_100/100/130_g
Doda u Kuby... ;)
Moja nowa dieta