Pasta kokosowa - Creamed coconut

11. Data: 2007-08-30 04:41:46

Temat: Re: Pasta kokosowa - Creamed coconut
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"morghul" <t...@o...pl> wrote in message
news:fb55u6$8c5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hmmm... i nic więcej? Ja to mam o konsytencji masła, twarde jak
> kamień kiedy zimne.

To jest masło kokosowe, doskonałe do smażenia, lepsze od frytury.
Nie przypala się, a smażone potrawy uzyskują wspaniały smak.

Chętnie bym kupił - produkt bardzo poszukiwany przez smażalnie.

12. Data: 2007-08-31 22:53:41

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 29 aout 2007 ŕ 23:20:00, dans <fb55u6$8c5$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Hmmm... i nic więcej? Ja to mam o konsytencji masła, twarde jak
> kamień kiedy zimne.

A czy ci napisalam ze masz oziebiac ? :)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com