Pasta wybielająca do zębów

1. Data: 2005-06-07 17:02:58

Temat: Pasta wybielająca do zębów
Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi mi o wybielacze, które nakłada się na kilka tygodni lecz o
pastę do codziennego stosowania. Jaka możecie polecić, mam zeby w
kolorze żółtym z natury i nie oczekuje by stały się perełkami ale może
trochę .... cos sie zmieni.

1. Data: 2005-06-07 18:12:38

Temat: Re: Pasta wybielająca do zębów
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:
> [...]
> pastę do codziennego stosowania. Jaka możecie polecić, mam zeby w
> kolorze żółtym z natury i nie oczekuje by stały się perełkami ale może

Pasta, ktora usuwa jakies takie naloty to Pearl Drops. Ja stosuje te
niebieska, ale taka jakby w starszym opakowaniu, bez srebrnej nalepki ale w
pudelku. Nie mam dzieki niej z przebarwieniami a moj luby nazywa zawsze moja
zabki perelkami :)

Zazula

tvn-style
dodatki do sukienki