Pasterka

1. Data: 2003-12-25 03:55:26

Temat: Pasterka
Od: "kaska" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz wychodze na Pasterke. dobry Boze spraw abym tam nie zasnela. bedac w
kosciele zawsze mialam tendencje do zasypiania. no ale juz se powiedzialam ze
chociaz raz do roku moge zawitac w kosciele, no moze dwa razy, drugi jest na
wielkanoc ( a raczej pierwszy :) ).
po co ja to wogole robie? z checi udowodnienia sobie ze moge, ze jednak to
jest cos dobrego isc na pasterke, isc do kosciola? przeciez i tak nic z niej
nie wyniose bo przez wiekszosc czasu bede walczyc ze snem. po co ja to robie?

Boze wybacz mi jesli Cie obrazam. Chce tylko byc fair ze swoim sumieniem i
dotrzymac obietnicy.

pozdr kasia

ps. Wesolych Swiat wszystkim :)

1. Data: 2003-12-25 07:45:38

Temat: Re: Pasterka
Od: "shox" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaska" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> Zaraz wychodze na Pasterke. dobry Boze spraw abym tam nie zasnela.

i jak? udalo sie? :)

1. Data: 2003-12-25 19:44:50

Od: Filip K` <F...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kaska napisał:
> Zaraz wychodze na Pasterke. dobry Boze spraw abym tam nie zasnela. bedac w

wszystko oki ?! ja tam nie chodze na pasterke......

http://info.onet.pl/846702,11,item.html
http://wiadomosci.interia.pl/kraj/news?inf=457197

pozdrawiam
Filip

1. Data: 2003-12-26 03:41:19

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> wszystko oki ?!
jak najbardziej. u mnie pasterka naszczescie nie skonczyla sie az tak
tragicznie jak dla tych ludzi z artykulow.

w sumie to na pasterce tak jak myslalam walczylam ze snem ale ni ebylo az tak
zle:)
kaska

1. Data: 2003-12-29 13:31:20

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> jak najbardziej. u mnie pasterka naszczescie nie skonczyla sie az tak
> tragicznie jak dla tych ludzi z artykulow.

:) tegoroczna Pasterka byla bardzo bardzo mila :] spedziłam ją w Pubie na
starowce i u przyjaciolki w domku :P
bardzo bardzo mi sie podoba taki sposob spedzania swiat :]

-NISIA-
gg: 3223171
s...@w...pl

1. Data: 2003-12-31 05:46:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip K`" <F...@S...PL> napisał w wiadomości

> wszystko oki ?! ja tam nie chodze na pasterke......
>
> http://info.onet.pl/846702,11,item.html
> http://wiadomosci.interia.pl/kraj/news?inf=457197
>

> pozdrawiam
> Filip

W ogóle, mało poświęcasz uwagi sobie, zauważyłeś?

ett

Czy ktos ma pojecie o co chodzi???
ze niby sprawy sercowe.
Cicha Noc..