Pasteryzacja sokow

1. Data: 2001-02-18 11:12:12

Temat: Pasteryzacja sokow
Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pasteryzujecie soki z sokwirowki

waldi_34

1. Data: 2001-02-18 11:20:38

Temat: Re: Pasteryzacja sokow
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldi_34" <w...@p...onet.pl> napisał...
> Jak pasteryzujecie soki z sokwirowki

Takie soki to się pije od razu po przygotowaniu - bez pasteryzowania...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-02-18 11:51:18

Temat: Odp: Pasteryzacja sokow
Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Takie soki to się pije od razu po przygotowaniu - bez pasteryzowania...'

A jestes w stanie wypic 50 litrow soku. Bo ja nie.

waldi_34

1. Data: 2001-02-18 12:32:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldi_34" <w...@p...onet.pl> napisał...

> A jestes w stanie wypic 50 litrow soku. Bo ja nie.

Tylko po co robisz tyle na raz?

1. Data: 2001-02-18 12:58:49

Od: "Krzysiek" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldi_34 <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:96od3s$e5i$...@n...onet.pl...

> A jestes w stanie wypic 50 litrow soku. Bo ja nie.

To zrob wino bez dodawania wody., a reszte soku do sloikow z zakretkami
typu twist i zapasteryzowac,ale sposob pasteryzacji zalezy od tego jak
wyciskasz sok.Wyciskany za pomoca prasy-do sloikow, sloiki do gara z woda
i niech sobie "pyrka" okolo 10-15 min.,nie gotowac.Natomiast jesli sok z
sokownika, to ja wyparzam sloiki w mikrofali i wlewam, zakrecam i do
piwnicy.
Krzysiek
www.kuzniki.isp.pl

1. Data: 2001-02-18 13:43:54

Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| > |

| Tylko po co robisz tyle na raz?

Bo pracuje po 15 godzin dziennie a wypijam 1 litr takiego soku codziennie i nie
mam czasu myc sokowirowki po kazdym uzyciu.
Dlatego wole zrobic raz a duzo i zapasteryzowac.

waldi_34

potrawy jak przetłumaczyc??
Kulki kokosowe z kurczaka - szukam
[reklama] zareklamuj swoja strone!!