Pasty na chleb zamiast masła

21. Data: 2005-05-12 09:55:59

Temat: Re: Pasty na chleb zamiast masła
Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Katarzyna " <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d5smrr$o$1@inews.gazeta.pl...
> Kalorie, kochani, kalorie!
> Wiadomo, że masło ma ich masę serki nieco mniej. Dietka bez
> wieprzowiny,
Zmien lekarza :)
Znajomy mial znaczna nadwage, problemy z sercem i co tylko. Lekarz
polecil mu tez diete podobna do Twojej - faceta zabralo po jakims
czasie pogotowie, tak oslabl. Poszedl do innego lekarza, a ten od razu
"panie, trzeba sie oduczyc laczyc pewne skladniki/produkty ze saba, a
nie sie glodzic". Gosc zaczal sie stosowac do tej reguly. Jadl to, co
dawniej, tylko w innej "konfiguracji", w takich samych ilosciach, jak
kiedys. Efekt: chodl w oczach, wyniki mu sie poprawily, samopoczucie
fizyczne i psychiczne tez.
A co do maselka... Jak maselko a nie wyrob maslopodobny, to na pewno
zdrowsze i mniej tuczace, niz jakies serki z tysiacem
ulepszaczo-utrwalaczy.

Pozdrawiam,
robal_jajo-maslo_jedny.

22. Data: 2005-05-12 09:58:36

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> jest suche?:)
Tak, to jest suchy chleb z twarozkiem i szczypiorkiem
:)))))))))))))))))) Maselko musi byc :]

Pozdrawiam,
robal.

23. Data: 2005-05-12 09:59:08

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolo" <l...@o...onet.pl> napisał w wiadomości
> używam smarowideł (czytaj masła ) również pod boczuś :-D a wracając
> do
Popieram :)))))))))))))))))))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

24. Data: 2005-05-12 10:47:16

Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Popieram :)))))))))))))))))))))))))))))))

Dzięki, podpowiem tylko że w sezonie letnim nie ma jak świeżutki
chlebek, masełko, pomidorek i sól mniam

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

25. Data: 2005-05-12 13:22:28

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> Prawie sie zgadzam - tylko bez soli :( (nie, nie, zaden lekarz mi
> nie kazal..heheh...z wlasnych obserwacji mi tak wyszlo)
> A jeszcze moze byc swiezy chlebek (wlasnej roboty) z maselkiem
> czosnkowym (wlasnej roboty) i zimne, surowe mleczko (kupne - krowa nijak
czosneczkowym własnej robótki, zimniutkie, suroweńkie, krówka
> na parapecie nie chciala sie zmiescic) - 3,2% i nie mniej.
na parapeciku

Znowu się te zdrobnienia panoszą. Jak ja tego nie lubię

Waldek

26. Data: 2005-05-12 14:10:24

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie moge z tymi mitami..... Odkad siegam pamiecia, moim podstawowym
> i najulubienszym skladnikiem kazdego posilku byly jajka. Oczywiscie
> kazdy (lekarze tez) wrozyl mi straszne problemy w bardzo mlodym wieku
> wynikajace z nadmiaru cholesterolu.... Hmmm..tylko okazalo sie pewnego
> dnia, ze sa dwa typy cholesterolu i ten "jajcany" nie jest tym gorszym
> :)))))))))))))))))))
> Jedzmy jajka na zdrowie! :]
>
> Pozdrawiam,
> robal.

Witam - jajka owszem - można jeść nawet codziennie i nie będą podwyższać
cholesterolu - ale tylko w jednym przypadku - jeśli nie połączy się ich z
cukrem. Tak więc szamaj jaja - ale nie popijaj nawet ocukrzoną, pardon,
osłodzoną herbatą.
AAAA - majonez też nie podwyższa cholesterolu - ale tylko domowy - bez
dodatku cukru... (kupne wszystkie chyba są dosładzane). Ale ja i tak dla
Kieleckiego jestem w stanie grzeszyć... pynia.
Co do jaj i tuszy, to muszę cię zmartwić - jaja chyba zaraz po bułkach
najszypciej osadzają się na d... ymm... domowym krzesełku.

Pozdrawiam,
Akulka

27. Data: 2005-05-12 14:15:55

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> [...]
A jeszcze moze byc swiezy chlebek (wlasnej roboty) z maselkiem
czosnkowym (wlasnej roboty) i zimne, surowe mleczko (kupne - krowa
nijak na parapecie nie chciala sie zmiescic) - 3,2% i nie mniej.

Pozdrawiam,
robal.

28. Data: 2005-05-12 14:20:20

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> Co do jaj i tuszy, to muszę cię zmartwić - jaja chyba zaraz po bułkach
> najszypciej osadzają się na d... ymm... domowym krzesełku.

jak już, to najszybciej. Ale nie masz racji. Same jaja (bez niczego)
ugotowane na twardo mają negatywny bilans energetyczny: zużywasz więcej
energii do przetrawienia, niż otrzymasz w wyniku.

Waldek

29. Data: 2005-05-12 15:51:45

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w
wiadomości news:3eh3hvF2tjkhU1@uni-berlin.de...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ No wlasnie :))))))))))))))

30. Data: 2005-05-12 15:54:17

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ich z
> cukrem. Tak więc szamaj jaja - ale nie popijaj nawet ocukrzoną,
O, to ja przez przypadek od niemowlectwa jem zdrowo te jaja :} Lubie
je popijac tylko woda albo kakao (od biedy gorzka herbata, ale
rzadko).
To sie mi udalo :)))))))))

> Co do jaj i tuszy, to muszę cię zmartwić - jaja chyba zaraz po
> bułkach
> najszypciej osadzają się na d... ymm... domowym krzesełku.
Eeeee...mi sie osadza siedzaca praca, a nie jajka :]

Pozdrawiam,
robal.

olej arachidowy
Gofrownica