[Patchworkowo]-moja mała galeria

1. Data: 2004-08-22 18:49:52

Temat: [Patchworkowo]-moja mała galeria
Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, postanowiłam zebrać trochę moich patchworkowych prac i umiescic je w
patchworkowie. Mysle, ze przyszla juz na to pora. Nie chcialam tego robic
wczesniej, poniewaz najpierw chcialam Was zachecić do szycia, a nie
zniecheciec pokazujac gotowe prace i nie piszac ani słowa o tym jak je
uszyc.
Zapraszam do ogladania i mam nadzieje, ze znajdziecie tam cos, co Wam sie
chociaz troszke spodoba i pomyślicie sobie - no to ja tez sprobuje :))))

Moje prace są tutaj:
http://www.patchworkowo.org/galerie/eva/eva.html

Oczywiscie nieustająco zapraszam do patchworkowa każdego, kto ma ochote
pokazac swoje prace.

Przy okazji - trafiłam na nową patchworkową duszę - pod adresem
http://www.jblasz.republika.pl/ Joanna ma swoją patchworkowa strone.
Naprawde warto się tam wybrać :))

Pozdrawiam - Eva

1. Data: 2004-08-22 20:10:10

Temat: Re: [Patchworkowo]-moja mała galeria
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale super!!!
sa naprawde fantastyczne i stanowczo domagam sie jeszcze!!! :)
ja chyba tez pozbieram co mam i zaczne choc troszke dokumentowac swoje prace
:)

pozdrawiam goraco
kasiatoya (pod ogromnym wrazeniem)

1. Data: 2004-08-22 20:14:41

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam do ogladania i mam nadzieje, ze znajdziecie tam cos, co Wam sie
> chociaz troszke spodoba i pomyślicie sobie - no to ja tez sprobuje :))))

Po prostu brak mi słów... wspaniałe patchworki :-)
Jeśli chodzi o kwadraty, to tak właśnie wyobrażałam sobie szycie pierwszych
narzut. Z prostych elementów.
A aniołki są śliczne, zaraz wykluło mi się mnóstwo wariacji na temat takich
makatek i poduszek.

pozdrowienia
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-08-23 04:57:55

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewuś, chylę czoła ! Nie znajduję słów podziwu dla Twoich prac, cierpliwości,
pracowitości i wyobraźni. Gratuluję i życzę wielu jeszcze tak wspaniałych
prac.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-23 05:28:44

Temat: Re: [Patchworkowo]-moja ma??????????
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eva wrote:

> [...]
> wczesniej, poniewaz najpierw chcialam Was zacheciae do szycia, a nie
> zniecheciec pokazujac gotowe prace i nie piszac ani s?owa o tym jak je
> uszyc.
> Zapraszam do ogladania i mam nadzieje, ze znajdziecie tam cos, co Wam sie
> chociaz troszke spodoba i pomy?licie sobie - no to ja tez sprobuje :))))
>
> Moje prace s? tutaj:
> http://www.patchworkowo.org/galerie/eva/eva.html
>
> Oczywiscie nieustaj?co zapraszam do patchworkowa ka?dego, kto ma ochote
> pokazac swoje prace.
>
> Przy okazji - trafi?am na now? patchworkow? dusz? - pod adresem

A mnie sie twoja stronka nie chce otwierac, buuu

Grazyna

1. Data: 2004-08-23 05:35:39

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczyła właśnie stronę Joasi i o jej pracach mogę powiedzieć to samo.
Gatuluję Wam i życzę powodzenia.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-23 10:18:19

Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> wow -brak słów-dzieła sztuki.naprawde nie mam słow by opisać
wrażenia.pozdrawiam

1. Data: 2004-08-23 10:46:41

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekne to mało powiedziane, prace są przepiękne :)))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-08-23 22:11:22

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje, za mile slowa, nie bede ukrywala, ze czytanie ich sprawilo
mi duzo radosci.:)))))
Dzisiaj mialam duzo patchworkowych wrazen, bo dostalam tez maila z
patchworkowymi pracami Sylwii i Ani (maja juz swoja galerie w
patchworkowie) - mowie Wam, to dopiero bedzie jazda jak je zobaczycie (tzn
patchworki oczywiscie) - postaram sie szybko wrzucic zdjecia na strone, bo
to co one tworza zapiera dech w piersiach.

Pozdrawiam i dam znac jak galeria sie powiekszy - Eva [W-wa]

1. Data: 2004-08-24 14:23:17

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam i dam znac jak galeria sie powiekszy - Eva [W-wa]
>
> Czekam,choc wyobraźni nie wystarcza że mogą być jeszcze ładniejsze. Twoje
naprawdę są śliczne.
Ania

Słoneczniki.......ktos szukał
stronka