[szydelko} link - moze jeszcze nie bylo

1. Data: 2004-08-21 21:48:06

Temat: [szydelko} link - moze jeszcze nie bylo
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod tym adresem

http://www.myhq.com/public/p/h/phonaker/#10466953247
422821

jest istna skarbnica:)

Kitka

1. Data: 2004-08-22 07:00:36

Temat: Re: [szydelko} link - moze jeszcze nie bylo
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo możliwe, tylko jak te skarby odszukać jak się nie zna języka?

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-22 08:06:10

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo możliwe, tylko jak te skarby odszukać jak się nie zna języka?

W panelu po lewej znajdz słowo Engines - 2 "piętra" niżej zaczyna się spis
kategorii (począwszy od Afghans do konca listy). Kiedy już klikniesz ktoras,
po prawej pojawi Ci sie otwarta lista wszystkich kategorii z ich
zawartoscia - mozna klikac do woli:] Teraz to juz tylko translatorek
Babelfish...( http://babelfish.altavista.com/ ) i do dziela:)

Mam nadzieje, ze choc troche pomoglam, w razie potrzeby sluze swoim
angielskim:P

Pozdrawiam

Kitka
keetey(at)o2.pl

1. Data: 2004-08-22 11:19:26

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Pod tym adresem
>
> http://www.myhq.com/public/p/h/phonaker/#10466953247
422821

dzieki Kitko!! swietna stronka.
grzebiąc po kategorii "torebki" znalazlam bardzo fajny futeral na szydełka:
http://hometown.aol.com/lffunt/alhookcase.htm

pozdrawiam
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-08-22 11:35:25

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jeden futeral:

http://www.geocities.com/Heartland/Cottage/3606/hook
cover.html

pozdrawiam
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-08-22 11:48:59

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i kolejne:

http://www.homestead.com/hookingit/hookholder1.html
http://www.homestead.com/hookingit/hookholderpattern
.html
http://hometown.aol.com/lffunt/sthookcase.htm

1. Data: 2004-08-22 11:49:28

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Futerał świetny, właśnie coś takiego jest mi bardzo potrzebne.
Dzięki Dorotko za ten link. Szkoda, że nadal nie umiem tam wejść drogą jaką
podała mi Kitka.
I jeszcze jedno pytanko, czy są tam też schemty czy tylko same zdjęcia
przedmiotów ? Szukałam, ale znalazłam.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-22 12:02:20

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja "weszłam" w torebki troche inaczej... w górnym menu kliknelam na "bags"
(torby) i stronka jakby sie przewinela w dół, gdzie na niebieskiem pasku jest
rowniez napisane "bags" i ponizej jest cala masa linkow do torebek i
torebeczek... niektore maja zdjecia, niektore tylko opisy....

pozdrawiam
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

powaliła mnie cena na allegro.......
Jak to się robi ?
[szydelko] Siateczkowe rękawiczki...
pomozcie mi zrobic prosty szalik i czapke na zime!
szydelko,kapsle;)