Patelnia z teflonem i metalowymi sztuccami.

1. Data: 2002-01-23 09:39:59

Temat: Patelnia z teflonem i metalowymi sztuccami.
Od: "Marek Wagrodzki" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos moze sie orientuje jakiej firmy (na mysl przychodzi mi Tefal ale
moge sie mylic) zrobila patelnie z powloka teflonowa, do ktorej mozna uzywac
metalowych sztuccow?

Serdecznie pozdrawiam
Marek Wagrodzki

1. Data: 2002-01-23 11:47:59

Temat: Re: Patelnia z teflonem i metalowymi sztuccami.
Od: "Tadeusz Szumański" <T...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z metalowymi sztućami raczej bylbym ostrożny przy teflonowych patelniach,
ale jesli koniecznie chcesz drapac patelnie metalowymi pprzyrzadami to
proponuje patelnie z tytanu - uzywam takiej od 2 lat i katuje ja
codziennie - jak dotad nie ma sladów zadrapan i ogolnie wyglada jak nowa.
trzeba sie tylko wykosztowac na poczatek ok. 199 zl, ale uwazam ze warto, o
komfort pracy just zupelnie inny..

Pozdrawiam,

Tadeusz

1. Data: 2002-01-23 13:03:29

Od: "Stanisław Cieślak" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Szumański" <T...@p...com> napisał w
wiadomości news:ec8m2a.svr.ln@portos.copernicus-capital.com...
> [...]
> trzeba sie tylko wykosztowac na poczatek ok. 199 zl, ale uwazam ze warto,

A gdzie można taką tytanową patelnię kupić??

Pozdrawiam

Staszek

1. Data: 2002-01-23 13:10:44

Od: "Rafał Wylociński" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawa/Marki - Centrum Handlowe M1 jest tam takie stoisko. Maja patelnie,
garnki, rondle i cala mase innych drogich pomocy kuchennych i nie tylko.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2002-01-23 15:41:22

Temat: Re: Patelnia -rewelacja!
Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie można taką tytanową patelnię kupić??

Na przyklad w "Megasamie" na Ursynowie, na stoisku przed
wejsciem do czesci samoobslugowej.
Potwierdzam. Patelnia jest rzeczywiscie rewelacyjna, ale powinienes kupic
takze pokrywke do niej, ktora oni tam sprzedaja. Jest swietna, przezroczysta
w ksztalcie scietego stozka powoduje, ze mieso nie dusi sie , ale pieknie
piecze i oczywiscie nic nie pryska /cena pokrywki ok. 110 zl/. Ja pieke na
tej patelni np.calego kurczaka albo ponadkilogramowy kawalek miesa., czy
rybe. Nawet jezeli smazysz bez tluszczu, nic nie przywiera. Jesli bedziesz
kupowal, zwroc uwage, zeby to byla patelnia z tych bardzo glebokich, bo oni
maja i zupelnie plaskie. Pokrywka nadaje sie do patelni o roznych
srednicach, 26, 28, 30 cm. / chyba nie pomylilam sie/.
Mysle, ze i w innych miastach mozna kupic, bo bedac latem w Krynicy tez
widzialam, tylko chyba troche drozsze. E.

1. Data: 2002-01-27 00:22:05

Od: Vefour <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak Cię stać to najlepiej dobrą miedż z niklowanym środkiem. Używałem
z tysiąc róznych patelni, ale nic temu nie dorównuje.

V.

naczynie żaroodporne
A wszystko przez ten schab...
Karkówka