Paznokcie ratujcie!

1. Data: 2008-09-12 09:56:03

Temat: Paznokcie ratujcie!
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Może któraś z Was pamięta, jak się nazywa zachwalana niegdyś tu na
grupie odżywka-utwardzacz do paznokci, która podobno czyni cuda.
Pamiętam że można to było kupić na allegro za ok. 50zł, ale za nic nie
pamiętam nazwy ani producenta.

Ewa

2. Data: 2008-09-12 10:18:04

Temat: Re: Paznokcie ratujcie!
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odżywka-utwardzacz do paznokci, która podobno czyni cuda. Pamiętam że
> można to było kupić na allegro za ok. 50zł, ale za nic nie pamiętam nazwy

Herome extra strong ;)
Ostatnio tez po ukonczeniu tej super odzywki kupilam na szybko joko
utwardzacz i bylam tez mile zaskoczona.
Teraz ostatnio wcale niczym nie maluje i ciagle sa super mocne. Procz kremu
do rak i paznokci kamill uzywam wieczorem olejku do skorek i paznokci
killis, taki jakis kupiony w carrefour o zapachu mandarynkowym ;) Super
skorki po nim sa takie zadbane.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2008-09-12 10:41:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ewka pisze:

> Herome extra strong ;)

Dzięki! O to mi chodziło. :)

Ewa

4. Data: 2008-09-12 12:03:56

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Sep 2008 12:18:04 +0200, ewka napisał(a):
> Herome extra strong ;)

Choroba, sądząc z opisu przydałoby się mojemu 2,5 latkowi.
Jest tam coś na nim o nietestowaniu na dzieciach? ;>

Łamią mu się, rwą, rozdwajają, zaginają - dramat ;/
--
oshin
dorota bugla

Lancaster - szukam
warto zerknac
oryginal poszukiwany - higher energy - pilne:)
Herbina
Tance Hula oraz tradycyjne szamanskie piesni szczecin kurs szkolenie warsztaty masaz lomi tajski