Pecherznica?

1. Data: 2001-04-29 21:01:18

Temat: Pecherznica?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
posadzilam na dzialce pecherznice?. Krzew jest dosc duzy i nawet rosna liscie,
ale nie wiem co to jest. Prubowalam znalezc cos w internecie- znalazlam zdjecia
niskiego krzewu, a ten moj ma prawie 2.m wysokosci. Zupelnie nie wiem jak go
pielegnowac, kiedy i czy wogole podcinac, jaka lubi glebe i czy kwitnie. Moze
ktos z Was mi pomoze?
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2001-04-30 07:45:50

Temat: RE: Pecherznica?
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: a...@p...onet.pl

> [...]
> Zupelnie nie wiem jak go
> pielegnowac, kiedy i czy wogole podcinac, jaka lubi glebe i

Hmmm, jesteś pewna, że to pęcherznica?

No, może i tak, ale ja takiej wysokiej nie widziałam.

Moja ma w tej chwili ok. 75 cm. wysokości (może by miała więcej, ale
tnę ją w kulę). Rośnie na glebie lekko kwaśnej i chyba jej to
odpowiada, bo jest śliczna już trzeci rok. Cyba nie ma większych
wymagań, nie choruje, nie ma szkodników (i oby tak dalej).

Proszę państwa, WIOSNA!!!!!

Wczoraj wreszcie miałam okazję przejść się po ogrodzie w świetle
dziennym i jest PIĘKNIE!!!

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

3. Data: 2001-04-30 07:47:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
go
> pielegnowac, kiedy i czy wogole podcinac, jaka lubi glebe i czy kwitnie.

Pęcherznica niecięta wyrasta do 3-4m i szpetnie ogołaca się od dołu. Ciąć
więc wiosną - jeszcze można. Przy okazji - czy masz gatunek zielonolistny,
czy kolorową odmianę, bo te rosną ponoć jednak troszkę słabiej? Krzew nadaje
się też na formowane żywopłoty. Kwitnie bodajże w czrwcu, na biało, takie
płaskie baldachy drobnych kwiatków, potem rozwijają się z tego szeleszczące
małe pęcherzykowate owoce. Wymagania co do gleby przeciętne. Odmiany
kolorowe raczej w słońcu, zielone znosią półcień.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-04-30 17:40:59

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Przy okazji - czy masz gatunek zielonolistny,
> czy kolorową odmianę, bo te rosną ponoć jednak troszkę słabiej?

Witam
Wlasciwie to nie wiem. Liście ma zielone, tak jak kazdy krzew. W szkółce, w
ktorej kupowalam powiedzieli tylko, że to jest pecherznica (mialam nawet
watpliwosci, czy to jest zdrowe drzewo, bo kawalkami odlazi mu kora).
Pozdrawiam
Ania

Land designer 3d?
powitanie
UNIKANIE WOJSKA< nie czytać jeśli nie na temat!
fontanna-prośba o radę
Sadzenie dzikiej róży.