Re: Pedalskie godło bardziej niż święte.

From: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pedalskie godło bardziej niż święte.
Date: Tue, 11 Nov 2014 20:28:01 +0100

W dniu 2014-11-11 o 19:53, XL pisze:
> "Setki uzbrojonych po uszy funkcjonariuszy policji, prewencja, armatki
> wodne,
> kilkanaście radiowozów policjanci pod przykryciem i straż miejska -
> tak dzisiaj
> wygląda skład obrońców tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie." (...)
> I ile kosztuje NAS już ten pedalski symbol???

Racja XL-ciu. Można jeszcze zwrócić uwagę na konsekwentnie wprowadzany
chaos w terminologii przez pewne środowiska. Przykładowo:

- Orientacja - to było dawniej pojęcie logistyczne, dotyczące położenia
w terenie,
ustalane za pomocą Słońca, gwiazd, itp.

- zlepek słów homo+, homo to z łaciny człowiek. Sama nazwa homo+seksualizm
jest bezsensowana (ludzki seksualizm?), ale przyjęła się jako nazwa
pederastii.

- tęcza - znany z księgi Rodzaju symbol Bożego miłosierdzia, jakim
prawem przeszedł
w symbol sodomitów ? Kiedyś sataniści obrali za swój symbol krzyż św.
Piotra (odwrócony),
jednakże po pewnym czasie zrezygnowali z propagowania tego symbolu
papiestwa.

Zostają jeszcze pojęcia zangielszczone np. "gay - got aids yet ?", i
nazywanie braku
akceptacji zboczenia przez termin homo+fobia, również bezsensownego
(strach przed ludźmi ?),
ja natomiast jestem za tym by bezwzględnie karać i piętnować tych
zboczeńców pod hasłem
FAGPUNISHERyzmu. Tak jednoznacznie brzmiący termin nie budzi wątpliwości.

--
Nemrod Vargardsson

"Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45