Pedalskie godło bardziej niż święte.

1. Data: 2014-11-11 19:47:27

Temat: Pedalskie godło bardziej niż święte.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Krzyża Smoleńskiego chronić przed dziczą nie było komu...

"Setki uzbrojonych po uszy funkcjonariuszy policji, prewencja, armatki
wodne, kilkanaście radiowozów policjanci pod przykryciem i straż miejska -
tak dzisiaj wygląda skład obrońców tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie."
http://niezalezna.pl/61309-plac-zbawiciela-jak-oblez
ona-twierdza-tecza-chroniona-przez-setki-funkcjonari
uszy

2. Data: 2014-11-11 19:52:32

Temat: Re: Pedalskie godło bardziej niż święte.
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-11 o 19:47, XL pisze:
> tak dzisiaj wygląda skład obrońców tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie."
> http://niezalezna.pl/61309-plac-zbawiciela-jak-oblez
ona-twierdza-tecza-chroniona-przez-setki-funkcjonari
uszy

Jakie pedalskie godło? To że homo sobie bezprawnie zawłaszczyć chcą tęczę?

3. Data: 2014-11-11 19:53:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 19:47:27 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> http://niezalezna.pl/61309-plac-zbawiciela-jak-oblez
ona-twierdza-tecza-chroniona-przez-setki-funkcjonari

I ile kosztuje NAS już ten pedalski symbol???

4. Data: 2014-11-11 19:59:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztują rozróby co rok rozwalanej warszawy, bo bydło katolickie jest chore. ?
To tylko w polsce ludzie na święto uciekają z Warszawy, bo idzie bydło katolickie
bezkarnie rozpierdalać.

5. Data: 2014-11-11 20:01:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 19:52:32 +0100, zdumiony napisał(a):

ona-twierdza-tecza-chroniona-przez-setki-funkcjonari
uszy

> Jakie pedalskie godło? To że homo sobie bezprawnie zawłaszczyć chcą tęczę?

Ależ nie muszą - TA tęcza jest ich.
",,Jeśli władzom Warszawy bardzo zależy na stawianiu ,,instalacji
artystycznych" ku chwale grzechu sodomskiego, to można było wybrać inne
miejsce - na przykład plac Unii Europejskiej. I wtedy jest gwarancja, że
żaden narodowiec na ten plac nie przyjdzie - z obrzydzenia"" W. Cejrowski

I nie dyskutuję tu o tym, czym jest, a czymnie jest ten wątpliwej wartości
kulturowej,artystycznej i wszelkiej innej (poza finansową jak widać...)
obiekt, ale o tym, dlaczego na ochronę Krzyża Smoleńskiego nie było, a na
taką płytką pierdę znalazły sie fundusze i to niemałe.

6. Data: 2014-11-11 20:12:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
I kogo ten buraczany śmieć chce szukać że ma udane życie seksualne....

Związek między wyznawaną religią a podejściem do seksualności nie jest niczym
niezwykłym, choć dość niezwykłe mogą być jego konsekwencje. Zauważył to już Zygmunt
Freud na przykładzie współczesnych mu Niemiec. Jest to kraj o tyle szczególny, że
zamieszkują go zarówno katolicy, jak i protestanci. I jakimś dziwnym trafem na
nerwice cierpieli głównie chrześcijanie rzymskiego obrządku. Dlaczego? Tu odpowiedź
jest bardzo silnie związana z głównym podłożem nerwic, którym jest konflikt
przebiegający w nieświadomości. S

Przekładając to na prostszy język, sprawa sprowadza się do tego, że katolicy mają
narzucone bardzo silne ograniczenia seksualne (zakazy superego), co wywołuje konflikt
z przyrodzoną każdemu człowiekowi cielesnością. Ludzki organizm jest w naturalny
sposób seksualny, co objawia się na przykład adekwatnymi myślami i tendencjami, które
w świetle religii okazują się grzeszne. W efekcie te najzupełniej zdrowe tendencje są
wypychane do nieświadomości i objawiają się jako nerwice. Bardzo wyrazistym
przykładem takiego problemu jest obsesyjne tropienie i zwalczanie homoseksualizmu,
które jest po prostu próbą oczyszczenia się z własnych nieakceptowanych tendencji.

7. Data: 2014-11-11 20:28:01

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-11 o 19:53, XL pisze:
> [...]
> wygląda skład obrońców tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie." (...)
> I ile kosztuje NAS już ten pedalski symbol???

Racja XL-ciu. Można jeszcze zwrócić uwagę na konsekwentnie wprowadzany
chaos w terminologii przez pewne środowiska. Przykładowo:

- Orientacja - to było dawniej pojęcie logistyczne, dotyczące położenia
w terenie,
ustalane za pomocą Słońca, gwiazd, itp.

- zlepek słów homo+, homo to z łaciny człowiek. Sama nazwa homo+seksualizm
jest bezsensowana (ludzki seksualizm?), ale przyjęła się jako nazwa
pederastii.

- tęcza - znany z księgi Rodzaju symbol Bożego miłosierdzia, jakim
prawem przeszedł
w symbol sodomitów ? Kiedyś sataniści obrali za swój symbol krzyż św.
Piotra (odwrócony),
jednakże po pewnym czasie zrezygnowali z propagowania tego symbolu
papiestwa.

Zostają jeszcze pojęcia zangielszczone np. "gay - got aids yet ?", i
nazywanie braku
akceptacji zboczenia przez termin homo+fobia, również bezsensownego
(strach przed ludźmi ?),
ja natomiast jestem za tym by bezwzględnie karać i piętnować tych
zboczeńców pod hasłem
FAGPUNISHERyzmu. Tak jednoznacznie brzmiący termin nie budzi wątpliwości.

--
Nemrod Vargardsson

"Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45

8. Data: 2014-11-11 20:36:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 20:28:01 +0100, Nemrod napisał(a):

> [...]
> zboczeńców pod hasłem
> FAGPUNISHERyzmu. Tak jednoznacznie brzmiący termin nie budzi wątpliwości.

Zgadzam się.

9. Data: 2014-11-11 20:51:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod
To sobie jezdź do Watykanu i tam będziesz się ze swoimi zboczeńcami lizał po
odbytach, odpierdol się od normalnych polaków, wracaj do ojczyzny, najbardziej
zboczonej sekty w dziejach ludzkości, ktoś ciebie tu na sił trzyma degeneracie?
Wracaj do czarnych zboczeńców.

10. Data: 2014-11-16 09:28:35

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://niezalezna.pl/61309-plac-zbawiciela-jak-oblez
ona-twierdza-tecza-chroniona-przez-setki-funkcjonari

Zaproponowałbym wytatuowanie sobie, zarówno tych pedalskich godeł jak i
smoleńskich krzyży, na tyłkach samych zainteresowanych.. I pal tam licho
- dla ich satysfakcji i naszego spokoju może się to odbywać na koszt
państwa.

To jak tam, miłośnicy Rosji?
Ludzie jak bogowie
Degeneracja