Ludzie jak bogowie

1. Data: 2014-11-11 15:52:01

Temat: Ludzie jak bogowie
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Książka Herberta George'a Wellsa opublikowana w 1923 r pokazuje że świat
mógłby wyglądać zupełnie inaczej.
Przypuszczam że powieść mogła by się spodobać Globowi.

2. Data: 2014-11-11 16:29:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Coś ty ja nie muszę czytać ja to przeżyłem. Na początku trochę spanikowałem, bo
wchodzę do domu i wita mnie piękna kobieta, więc się pytam, jak do mojego domu wlazła
i co tu robi?
A ona zaskoczona mówi, przecież jestem twoja żona, jak to źle się czujesz, nie
poznajesz mnie, dzwonić po lekarza?.
Pomyślałem no wariatka, niedosyć że się włamała to mi pierdoły wmawia, a tu gromadka
dzieci z kuchni wyskakuje i tatuś i tatuś chodź na naleśniki. Jem te naleśniki i "
żona" się pyta czy dobrze się czuje. No wiesz trudno się czuć dobrze jak nagle przez
otwarcie dzwi, w jednej chwili, żona i dzieci się pojawiły. I mówie, spokojnie,
przecież pani nie znam i co pani tu robi.? Wezwali lekarza, cała nowo poznana
rodzinka, panikuje tatuś mamusi i dzieci nie poznaje zatroskana i aby mnie nie
zamkneli w kaftanik zaczym udawać że wszystkich znam, że i kolegów z pracy i firmy,
golfa, cały ten nagle dziwny świat, aż pewnego razu otwieram dzwi i oczekuje dzieci
rzucających się na szyj a tu cisza, pustka i wtenczas pojąłem , że to był
alternatywny świat i to bez katolików, wróciłem do piekła.

Degeneracja
Zrobią ci wodę...
Popieram polskich księży :-)
Skażeni totalitaryzmem