To jak tam, miłośnicy Rosji?

1. Data: 2014-11-11 19:20:56

Temat: To jak tam, miłośnicy Rosji?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fakt.pl/wydarzenia/bedzie-iii-wojna-swiat
owa-putin-zaatakuje-polske,artykuly,480821.html
"W wypadku konfliktu wojennego między Federacją Rosyjską i Zachodem o
Ukrainę, Polska i kraje bałtyckie zostaną zmiecione z powierzchni ziemi -
oświadczył Władimir Żyrinowski, lider nacjonalistycznej
Liberalno-Demokratycznej Partii Rosji (LDPR)

W wywiadzie dla telewizji Rossija 24 Żyrinowski wyraził też przekonanie, że
prezydent Rosji podjął już decyzję o rozpoczęciu III wojny światowej. Ta
,,będzie jednak stopniowo podawana do wiadomości, by oni się zastanowili,
czy chcą znowu spalonej Europy". Zdaniem Żyrinowskiego Europejczycy tego
nie chcą.

- Co zostanie z krajów bałtyckich? Nic nie zostanie. Stacjonują tam
samoloty NATO. W Polsce jest system obrony przeciwrakietowej. Los krajów
bałtyckich i Polski jest przesądzony. Zostaną zmiecione. Nic tam nie
pozostanie - oznajmił lider LDPR."

A co na to "fajni" Rosjanie?
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/814813,poparcie-
putina-niezagrozone-87-proc-rosjan-popiera-polityke-
prezydenta.html

2. Data: 2014-11-11 19:24:59

Temat: Re: To jak tam, miłośnicy Rosji?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A co na to "fajni" Rosjanie?
> http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/814813,poparcie-
putina-niezagrozone-87-proc-rosjan-popiera-polityke-

Sprawa jest ewidentna: gospodarka Rosji jest gospodarką typowo wojenną.
Rosja jest "zazbrojona" na śmierć. Jak za Gorbaczowa- albo się da pokojowo
obezwładnić, albo wywoła wojnę. IMO- nie po to się znów zbroili, żeby
powtórzyć wariant pieriestrojki- ale wszystko możliwe- łącznie z pałacowym
zamachem stanu.

--

Chiron

---
Avast.

3. Data: 2014-11-11 19:27:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 19:24:59 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> obezwładnić, albo wywoła wojnę. IMO- nie po to się znów zbroili, żeby
> powtórzyć wariant pieriestrojki- ale wszystko możliwe- łącznie z pałacowym

Owszem, możliwe; jesli Putin rzeczywiście jest chory jak się pisze, to
znaczy, że już go trują jak poprzednich, co nie chcieli odejść...

4. Data: 2014-11-11 19:29:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> obezwładnić, albo wywoła wojnę. IMO- nie po to się znów zbroili, żeby
> powtórzyć wariant pieriestrojki- ale wszystko możliwe- łącznie z pałacowym

http://wyborcza.pl/1,75968,16556230,Wojna_w_Europie_
nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

5. Data: 2014-11-11 19:32:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Owszem, możliwe; jesli Putin rzeczywiście jest chory jak się pisze, to
> znaczy, że już go trują jak poprzednich, co nie chcieli odejść...
Nie wierzę. Jego nikt by nie truł na raty. Po co? Takie rzeczy robi się np
ku przestrodze innym. Tu- nie ma to zastosowania. Jeśli rzeczywiście ma
raka- jego działania mogą być nerwowe

--

Chiron

---
Avast.

6. Data: 2014-11-11 19:34:30

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-11 o 19:29, XL pisze:
> http://wyborcza.pl/1,75968,16556230,Wojna_w_Europie_
nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

Nie czytam internetowej GazWyb, chciwi są pieniędzy za piano

7. Data: 2014-11-11 19:39:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 19:32:55 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> ku przestrodze innym. Tu- nie ma to zastosowania. Jeśli rzeczywiście ma

Nerwowe? - nie żartuj. Wojna agresorska to najlepszy sposób na podniesienie
upadającej gospodarki.
http://niezalezna.pl/61157-rosja-zaatakuje-trwa-konc
entracja-wojsk-lotnictwo-transportowe-w-stanie-gotow
osci-bojowej
Z komentarzy - moim zdaniem nic dodać,nic ujać:
"Nie chcę być złym prorokiem ale mam wrażenie, że w ciagu najbliższych
trzech lat rozgorzeje konflikt na miarę wojny światowej. Wszystko co
obecnie się dzieje na to wskazuje. UE powoli się rozpada, USA choć
skołowane przez Obamę powoli odzyskują republikanie tzn. kongres i senat.
Putin tak zdegradował gospodarkę, że nie pozostaje mu nic innego jak
wywołać konflikt. Zachodzi tylko pytanie - po której stronie znajdą się
Niemcy."

8. Data: 2014-11-11 19:40:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 19:34:30 +0100, zdumiony napisał(a):

nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

> Nie czytam internetowej GazWyb, chciwi są pieniędzy za piano

Je też nie czytam, ale wystarczy parę nagłówków dla potwierdzenia tego, co
sama wiem. Zresztą piszą same oczywistości, czytać muszą ci, co się
zupełnie nie orientują w sytuacji. A i tak nie uwierzą, jak w 39tym.

9. Data: 2014-11-11 19:40:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prezydenta.html

> http://wyborcza.pl/1,75968,16556230,Wojna_w_Europie_
nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

Pomijam już źródło wiadomości:-)- pozostaje jeszcze coś takiego, jak USA i
jego reakcja. Niestety- ze względu na groźbę Chin dla USA- amerykanie mogą
być w takiej sytuacji (ataku na Europę) dość pobłażliwi dla Rosji.

--

Chiron

---
Avast.

10. Data: 2014-11-11 19:42:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 19:40:57 +0100, Chiron napisał(a):

owa-putin-zaatakuje-polske,artykuly,480821.html

putina-niezagrozone-87-proc-rosjan-popiera-polityke-
prezydenta.html

nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

> Pomijam już źródło wiadomości:-)

Inne podają identyczne.
> - pozostaje jeszcze coś takiego, jak USA i
> jego reakcja. Niestety- ze względu na groźbę Chin dla USA- amerykanie mogą
> być w takiej sytuacji (ataku na Europę) dość pobłażliwi dla Rosji.

A co tam Amerykanie - Ty się o Niemców tu pytaj...

Ludzie jak bogowie
Degeneracja
Zrobią ci wodę...
Popieram polskich księży :-)