To jak tam, miłośnicy Rosji?

91. Data: 2014-11-13 17:55:02

Temat: Re: To jak tam, miłośnicy Rosji?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:5464de64$0$11144$65785112@news.neostrada.pl...

>>> http://wyborcza.pl/1,75968,16556230,Wojna_w_Europie_
nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

> Noooo jaaaa tooooo byyyym nieeeee pooooomijaaaała.

Proszę Cię, no co Ci zależy. Chociaż ten jeden raz- pomiń:-))))

--

Chiron

---
Avast.

92. Data: 2014-11-13 18:26:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-13 17:37, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-11-11 19:40, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

>>> http://wyborcza.pl/1,75968,16556230,Wojna_w_Europie_
nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

> Noooo jaaaa tooooo byyyym nieeeee pooooomijaaaała.

Powiadasz, że lepiej przerzucić się na STEFCZYK.INFO?

Ewa

93. Data: 2014-11-13 20:01:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

> Powiadasz, że lepiej przerzucić się na STEFCZYK.INFO?

Aż taka oszczędna nie jestem.

94. Data: 2014-11-13 21:27:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-13 20:01, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-11-13 18:26, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

nie_jest_histerycznym_wymyslem.html?piano_t=1

> Aż taka oszczędna nie jestem.

No to może rozrzutna?

Ewa

95. Data: 2014-11-13 22:24:02

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:

> "W wypadku konfliktu wojennego między Federacją Rosyjską i Zachodem o
> Ukrainę

Kto pamięta, że podczas II Wojny
Światowej dwie najsilniejsze partyzantki antyhitlerowskie
stworzyli Serbowie i Polacy? Wreszcie kto pamięta, że Albańczycy
wraz z całym islamem świętowali zdobycie Polski przez
III Rzeszę, i później tworzyli dywizje SS dla wspomagania
Niemców?
https://tadeuszczernik.files.wordpress.com/2011/06/w
aldemar_c582ysiak___stulecie_kc582amcow.pdf

Jak widzisz, roznie bywa.

96. Data: 2014-11-13 22:26:05

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik FEniks napisał:

> Powiadasz, że lepiej przerzucić się na STEFCZYK.INFO?
>
> Ewa

Strzeż się człowieka jednej książki:)

97. Data: 2014-11-13 22:51:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Nov 2014 13:24:02 -0800 (PST), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
> wraz z całym islamem świętowali zdobycie Polski przez
> III Rzeszę, i później tworzyli dywizje SS dla wspomagania

Ja. I o ukraińskich dywizjach SS też.

98. Data: 2014-11-13 22:55:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Nov 2014 17:39:15 +0100, Qrczak napisał(a):

> No ale książki po polsku jeszcze drukują.

Bym nie była taka pewna, co to za język - miodki różne w nim namięszały
już.

99. Data: 2014-11-13 22:56:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Nov 2014 17:52:47 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
et...

> Tyle, że rzadko kto potrafi je czytać- ze zrozumieniem:-((((

Ani ze, ani bez. Nikt nie czyta. A wyjątki tylko potwierdzają fakt.

100. Data: 2014-11-13 23:02:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
To może przeczytaj jak egzekutorzy z polskiej partyzantki ludność cywilną ukraińską
mordowali co?
Ukraina była już wtenczas pod wpływem Stalina, który ich mordował jak sianokosy, więc
nie jest to dziwne że po stronie niemców staneli, chociaż Hitler im nie ufał i byli
raczej przynieś i pozamiataj, a polaczki za to mordowali niewinne rodziny cywilne i
masz opisy jak polscy partyzanci gwałcili kobiety i nagie przez śniego gonili, jak
nie padła to zażynali.

Ludzie jak bogowie
Degeneracja
Zrobią ci wodę...