CZYZBY ???

71. Data: 2007-05-16 15:16:43

Temat: Re: PeeeNek -kajtek bez majtek... ;)
Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> dołącz do etatulcia

ona woli prafdziwego. jest zawsze pszy niej, zawsze w wannie, zawsze w
łuszku

--
! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

72. Data: 2007-05-16 15:16:59

Temat: Re: pans-lać-bab say
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> To tylko taki termos - z pompką i winem - in vino veritas.

Uspokoicie się wreszcie?!!
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

73. Data: 2007-05-16 15:33:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> napisał w
wiadomości news:f2f7h0$g9a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ona woli prafdziwego. jest zawsze pszy niej, zawsze w wannie, zawsze w
> łuszku

czyżbyś mówił o paluszku...? ;)

74. Data: 2007-05-16 15:51:24

Temat: Re: CZYZBY ???
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Aż TAK nie schudłam, raczej balansuję, balansuję ;-)
> A co do tęsknoty - za Zorro i Bondem też tęsknię i jakoś mąż nie ma o to
> pretensji, więc naciągane te Twoje "raporty" cóś.
> :P

Zorro właśnie na TVP2 rozmawia z jakąś damulką podobną do Magdziska
a i Bond się w niedzielne wieczory gdzieś pęta i zarywa lachy jak
nieprzymierzając Pans-lać... ;P

Pozdrów męża -co to ani Zorro ani Bond
ale Pana Tadeusza nieco stylem przypomina... ;)

75. Data: 2007-05-16 17:35:25

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Pozdrów męża -co to ani Zorro ani Bond
> ale Pana Tadeusza nieco stylem przypomina... ;)

W jakim sensie? :-o
Myślę, że podobny raczej do Bogumiła Niechcica z "Nocy i dni", co to
jego żona zbyt późno doceniła, jaki ideał w nim ukryty. Ja jeszcze
zdążyłam - na moje szczęście...
;-)

76. Data: 2007-05-16 20:39:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim sensie? :-o

Bo swoją Zosię na zaścianku w niewinności przed złym światem jak widać
zachował przez tyle latek... ;)

> Myślę, że podobny raczej do Bogumiła Niechcica z "Nocy i dni", co to
> jego żona zbyt późno doceniła, jaki ideał w nim ukryty. Ja jeszcze
> zdążyłam - na moje szczęście...
> ;-)

Więc ani ty Barbara ani on Boguś
ani wasz zaścianek wśród sosen dworkiem z "Nocy i Dni" ;)

77. Data: 2007-05-17 09:57:17

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bo swoją Zosię na zaścianku w niewinności przed złym światem jak widać
> zachował przez tyle latek... ;)

Nie jestem taka niewinna, jak się zdaje. Ja po prostu ważę i wybieram,
co dobre (podobnie, jak on), a to raczej spryt i wyrachowanie -
rzeczywistość jak widzisz skrzeczy. Odsłaniam teraz na chwilę swą
prawdziwą twarz - doceń to ;-)

> Więc ani ty Barbara ani on Boguś
> ani wasz zaścianek wśród sosen dworkiem z "Nocy i Dni" ;)

Dlaczego? Ja jednak widzę w nich wielką do nas analogię - ona nie
wiedząca, czego chce właściwie ;-) , a on - trzeźwy umysł i dobry
człowiek, mocno stąpający po ziemi, silny - prawdziwy mężczyzna. Szkoda
tylko, że tak późno go pokochała, głupia jedna. Tak to jest, jak się nie
patrzy, tylko marzy :-)

78. Data: 2007-05-17 13:25:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co dobre (podobnie, jak on), a to raczej spryt i wyrachowanie -
> rzeczywistość jak widzisz skrzeczy. Odsłaniam teraz na chwilę swą

He he...swojej prawdziwej twarzy
to nawet przed sobą byś się strachała odsłonić... ;)))

> Dlaczego? Ja jednak widzę w nich wielką do nas analogię - ona nie
> wiedząca, czego chce właściwie ;-)

Ty już dobrz wiesz czego chcesz -kiedy o tym za dużo nie myślisz
-i tak wy wszystkie...macie ;P

> , a on - trzeźwy umysł i dobry
> człowiek, mocno stąpający po ziemi, silny - prawdziwy mężczyzna. Szkoda
> tylko, że tak późno go pokochała, głupia jedna. Tak to jest, jak się nie
> patrzy, tylko marzy :-)

Ale to też wasza wspólna cecha...uwarunkowana ewolucyjnie... ;)
Gdybyście patrzyły na facetów od początku takimi jakimi są a nie jakimi
sobie ich wymarzyłyście -nie byłby w ogóle dzieci...a potem jest już za
późno...i albo ostatecznie zaczynacie kochać swoich facetów jakimi są -
[doceniać co macie]
albo zaczynacie ich równie serdecznie
nienawidzić
[za to iż są sobą a nie waszymi marzeniami]
;P

79. Data: 2007-05-17 15:14:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> He he...swojej prawdziwej twarzy
> to nawet przed sobą byś się strachała odsłonić... ;)))

Ot i pSKYcholog się znalazł :-) Trafiasz jak kulą w płot. O własnej
"twarzy" mam do bólu obiektywne pojęcie i to mi daje pewność siebie - o
paradoksie! A z Ciebie dość krzywe zwierciadło - zeza można dostać
przeglądając się w nim. Nie dam się zdołować ;-)

> Ty już dobrz wiesz czego chcesz -kiedy o tym za dużo nie myślisz
> -i tak wy wszystkie...macie ;P

A pewnie, najlepiej mi wychodzą "batalie" nie planowane - nagi instynkt
kobiecy najlepszym doradcą. Ale "na trzeźwo" to nie bardzo... Za dużo
mam oporów, uprzedzeń, zahamowań, aby tak bezwzględnie i po trupach.
Cóż, wystarczy być czasem słabą kobietą, aby przenosić góry... na
męskich barkach :-))))))))))))

> Ale to też wasza wspólna cecha...uwarunkowana ewolucyjnie... ;)
> Gdybyście patrzyły na facetów od początku takimi jakimi są a nie jakimi
> sobie ich wymarzyłyście -nie byłby w ogóle dzieci...

Generalizujesz, aż piszczy. Ja miałam 6 lat (4 - L.O., 2 - studia) , aby
się dobrze przyjrzeć (i vice versa)... Nie poszłam "na żywioł", taka
jestem wyrachowana :-)
I nabrałam się - bo okazał się lepszy, niż mi się wydawało. Nie pieję -
tak jest. Aż strach pisać takie rzeczy, ale co, niech baby wiedzą, że to
się zdarza, niech szukają - to znajdą, a nie biorą byle co, jak leci,
żeby potem narzekać :-)))

> [...]
> albo zaczynacie ich równie serdecznie
> nienawidzić
> [za to iż są sobą a nie waszymi marzeniami]

Albo jak mają już ten ideał, to go wystawiają na ciągłe próby - a nuż
wyjdzie z roli :-)))))))))))))
Mój się na razie trzyma :-)

80. Data: 2007-05-17 18:07:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam oporów, uprzedzeń, zahamowań, aby tak bezwzględnie i po trupach.
> Cóż, wystarczy być czasem słabą kobietą, aby przenosić góry... na

Znów nasuwa się powtórka przysłowia:
"Kobieta nie myli się nigdy, chyba ze zaczyna...myśleć" ;)

> [...]
> tak jest. Aż strach pisać takie rzeczy, ale co, niech baby wiedzą, że to
> się zdarza, niech szukają - to znajdą, a nie biorą byle co, jak leci,

Znaczy nie wyszłaś nigdy
z etapu serca nastolatki
bijącego w tempie Dzwonu Zygmunta:
"Tylko ten...tylko ten..." ;)

> Albo jak mają już ten ideał, to go wystawiają na ciągłe próby - a nuż
> wyjdzie z roli :-)))))))))))))

O o to to! Właśnie... ;)))
Ideały są nie do zniesienia
mobilizując do naśladowania
Więc trzeba je ściągać
na swój poziom
By nie groziły
Dysonansem...
Dyskomfortem

> Mój się na razie trzyma :-)

Ciekawe ile jeszcze ;P

PRAWDA
#Pytanie do czynnych użytkowników psp
TRYBUNAŁ, LUSTRACJA, TK...
Poskromienie złośnicy - czyli o (nie)skutecznym rad sposobie.
instrukcje dla młodych żydów...i metody buców-ochroniarzy