instrukcje dla młodych żydów...i metody buców-ochroniarzy

1. Data: 2007-05-11 17:47:13

Temat: instrukcje dla młodych żydów...i metody buców-ochroniarzy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]Izraelczycy rozrabiają w Polsce

"- Izraelczycy założyli mi kajdanki, rzucili twarzą w psie gówna i kopali -
żali się Lucchesini. Następnie oprawcy po prostu odjechali. Włocha rozkuła
dopiero policja."

"jak wynika z relacji Mike'a Urbaniaka, Żydzi z Izraela skopali przed
polską synagogą polskiego Żyda, po czym zaczęli mu jeszcze grozić
więzieniem. I znów działo się to na oczach młodych ludzi z Izraela."

"Izraelczycy zasadniczo uważają, że Polacy nie są dla nich równymi
partnerami. [...]
- Nie są równymi partnerami do jakiejkolwiek dyskusji. Dotyczy to także
wspólnej i dzisiejszej historii oraz polityki. Efekt jest taki, że młodzież
izraelska widzi w Polakach ludzi drugiej kategorii, postrzega ich jako
potencjalnych wrogów - wyjaśnia bez ogródek."

"[...]instrukcja postępowania z tubylcami rozdawana [...] młodym
Izraelczykom udającym się do Polski. Znalazł się w niej zapis: "Wszędzie
będziemy otoczeni przez Polaków. Będziemy nienawidzić ich z powodu udziału w
zbrodniach".

http://wiadomosci.onet.pl/1409686,2677,kioskart.html

I potem się ktoś dziwi antysemickim nastawieniom? ;)
Komu zależy na tej spirali niezadowolenia z postawy żydów wobec nie żydów?
Chyba samym żydom -jako argument usprawiedliwiający ich agresję wobec
wszystkiego co nie jest jeszcze przez nich "obsikane"... ;)
Ot filozofia psiaka który bojąc się kolejnego kopniaka gryzie pierwszy
a potem bojąc się jeszcze bardziej odwetu próbuje gryźć coraz mocniej.

2. Data: 2007-05-11 17:56:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f22a5q$eel$1@news.onet.pl...
> [...]
> Ot filozofia psiaka który bojąc się kolejnego kopniaka gryzie pierwszy
> a potem bojąc się jeszcze bardziej odwetu próbuje gryźć coraz mocniej.

Za delikatnie powiedziane - to jest bardzo brudny element polityki -
palestynizacji Polski.
Drugi raz nie dostaną salvo condukto.
Przewodnicy i ochroniarze powinni byc polscy - aby nie pozwolić na
fałszowanie polskiej historii, żydowską mogą sobie fałszować do woli.

3. Data: 2007-05-11 18:00:51

Od: "abc" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przewodnicy i ochroniarze powinni byc polscy - aby nie pozwolić na
> fałszowanie polskiej historii, żydowską mogą sobie fałszować do woli.

Myśliwce latające nad tymi marszami też powinny być polskie, a nie
izraelskie.

4. Data: 2007-05-11 18:04:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"abc" <a...@w...pl> wrote in message news:f22b1s$4ac$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Myśliwce latające nad tymi marszami też powinny być polskie, a nie
> izraelskie.

Polska powinna zaprotestowac w NATO - to ono wpuszcza parchów w przestrzeń
NATO. Obudzą się z ręką w nocniku - gdy żydło zrzuci piguły na Rzym...

5. Data: 2007-05-11 21:17:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> [...]
> Ot filozofia psiaka który bojąc się kolejnego kopniaka gryzie pierwszy
> a potem bojąc się jeszcze bardziej odwetu próbuje gryźć coraz mocniej.

Sama esencja...

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

6. Data: 2007-05-15 09:30:43

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f22a5q$eel$1@news.onet.pl...

Ten tekst (albo podobny) czytalem juz jakis czas temu w Rzepie.

Sam bylem niezle zaskoczony gdy widzialem chamstwo mlodych Zydow kiedys
w Oswiecimiu. Zachowywali sie grubiansko, agresywnie.

Teraz mnie to juz nie dziwi.
Ciekawe jest to ze ta nas, ze to nas Polakow kreuja na
antysemitów.
Tylko ze zwykle okazuje sie ze robi to taki "autorytet" jak Simon Mol,
czy Szczypiorski (byly wspolpracownik SB). B. duze zaslugi ma tez
Gazeta Wyborcza.

Pozdr,
Duch

7. Data: 2007-10-28 22:46:10

Temat: Na przeniesienie szczęścia szans, niestety, nie ma.
Od: "wapno ." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na przeniesienie szczęścia szans, niestety, nie ma.

SZECHNIK
Re: Yo to smola... ;P
Z PSP
Yo