Pekajace naczynka

1. Data: 2003-07-20 12:37:50

Temat: Pekajace naczynka
Od: "Karolina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co jest przyczyna pekajacych naczynek na nogach (gorna czesc nog)???
http://home.arcor.de/topek/fotki/pekniecia.JPG

Czy zna ktos moze sposob jak temu zapobiec?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam

Karolina

1. Data: 2003-07-20 13:24:06

Temat: Re: Pekajace naczynka
Od: "eva peron" <e...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> co jest przyczyna pekajacych naczynek na nogach (gorna czesc nog)???
> http://home.arcor.de/topek/fotki/pekniecia.JPG
>
> Czy zna ktos moze sposob jak temu zapobiec?

doraznie kremy/zele na pekajace naczynka, doustnie preparaty z rutyna,
uszczelniajace sciany naczyn.
wyglad i lokalizacja moga wskazywac na poczatek zylakow.
moze wizyta u lekarza?

1. Data: 2003-07-21 09:17:07

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-07-2003 o godz. 15:24 eva peron napisał(a):
> wyglad i lokalizacja moga wskazywac na poczatek zylakow.
> moze wizyta u lekarza?

Bez przesady, trzeba je po prostu zamknac u kosmetyczki.
Mi niestety po ostatnich wizytach w solarium pojawily sie takie
pajaczki na udach. Postanowilam wiec, ze polubie swoja biala
skore, przynajmniej bede oryginalna ;)

kinga

--------------
BarberShop - komedia o zabawie, o uczuciach i… strzyżeniu!
W kinie już 1 sierpnia! < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2054 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-21 12:10:52

Od: "eva peron" <e...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Błaszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mi niestety po ostatnich wizytach w solarium pojawily sie takie
> pajaczki na udach. Postanowilam wiec, ze polubie swoja biala

Rzeklam - byc moze.
Czasem tak sie zaczyna. Wiem z doswiadczenia mej kolezanki. Dzis jest po
usuwaniu chirurgicznym zylakow.
Po prostu warto dmuchac na zimne. Uwazac, obserwowac.

1. Data: 2003-07-21 21:25:55

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Błaszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bez przesady, trzeba je po prostu zamknac u kosmetyczki.

Hej

orientujesz się może ile takie zamykanie kosztuje? i czy mozna zamykac tak
dość mocno (mocniej niz na zdjeciu Karoliny) popękane naczynka na udach i
lydkach? Acha, i jak takie zamykanie wyglada?
Bede wdzieczna za odp

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-07-22 07:45:12

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-07-2003 o godz. 23:25 Ania napisał(a):
> [...]
> dość mocno (mocniej niz na zdjeciu Karoliny) popękane naczynka
na udach i
> lydkach? Acha, i jak takie zamykanie wyglada?

Niestety nie wiem :( Ponoc nie jest to tanie :( Sama tez musze
to zrobic, ale jakos nie moge sie za to zabrac.
Poszukaj w archiwum grupy, juz nie raz byla o tym mowa. Albo po
prostu zadzwon do jakiegos gabinetu kosmetycznego i zapytaj.

pozdrowienia
kinga

Świat Librii nie zna wojen, nienawiści, miłości...
"Equilibrium" 25 lipca w kinach < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2156 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-22 08:00:57

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Poszukaj w archiwum grupy, juz nie raz byla o tym mowa. Albo po
> prostu zadzwon do jakiegos gabinetu kosmetycznego i zapytaj.

Dzięki, miło słyszeć że coś jest taniego ;)
Chyba wybiorę się na taki zabieg , mam nadzieje że nogi będą po nim dużo
lepiej wyglądać

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-07-22 08:03:44

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki, miło słyszeć że coś jest taniego ;)

Hyh, jasne jasne, najpierw nauczę się dokladnie czytać ; /

Przepraszam za zamieszanie ; /

Ania

1. Data: 2003-07-22 09:35:43

Od: "Karolina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> orientujesz się może ile takie zamykanie kosztuje?

Z tego co zdazylam sie zorientowac, zamykanie naczynek zaczyna sie od 150
zl, w zaleznosci od tego jak mocno sa popekane naczynka i jak duzo ich jest.

Pozdrawiam

Karolina

1. Data: 2003-07-28 12:50:36

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, miło słyszeć że coś jest taniego ;)
> Chyba wybiorę się na taki zabieg , mam nadzieje że nogi będą po nim dużo
> [...]

Moja kuzynka miała zamykane naczyńka i niestety nie jest zadowolona. Jest
wściekła, niedość że cholernie bolało to jeszcze po jakimś okresie czasu(nie
wiem jak dlugo) znowu zrobiło jej sie to samo tyle że w innym miejscu.
Pytałam kiedys o to lekarza i powiedział mi żeby sie dobrze nad tego typu
zabiegiem zastanowić (duże ryzyko nawrotu )

aerobik
Chwale maseczke
Sklep internetowy - pytanie
Chi Master/ hydro mata