Pękające naczynka

1. Data: 2004-03-22 21:14:01

Temat: Pękające naczynka
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pekajace naczynka ale nie na twarzy tylko na udach. czy sa jakies
specjalne kremy albo inne sposoby zeby cos na to poradzic. czytalam juz na
tej grupie ze zamyka sie pradem albo laserem, a jest jakis inny sposob?
probowalam balsamow nawilzajacych i ujedrniajacych ale nie pomogly.
pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-03-23 00:51:28

Temat: Re: Pękające naczynka
Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny problem do Twojego. Jakieś trzy lata temu zaczęłam przybierać na
wadze. Właśnie wtedy zaczęły być widoczne naczynka przez skórę. Początkowo
myślałam, że już tylko operacja mi pomorze. Skusiłam się reklama Herbapolu i
kupiłam tabletki i maść Venescin. Trzeba oba te preparaty stosować wg. zaleceń
systematycznie conajmniej przez miesiąc - dwa żeby była jakaś poprawa.
Ale potwierdzam, że warto. Oczywiście u mnie nie były popękane naczynka, bo
tego zaden lek ani balsam nie sklei.
Wszystko poznikało i mam nogi bez zastrzeżeń :) No i oczywiście schudłam (15
kg) ale to już nie dzięki Venescin :).

Pozdrawiam,
aiszka

1. Data: 2004-03-23 22:15:11

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Mar 2004 22:14:01 +0100, "Ela" <e...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>tej grupie ze zamyka sie pradem albo laserem, a jest jakis inny sposob?
>probowalam balsamow nawilzajacych i ujedrniajacych ale nie pomogly.

z tego co ja wiem to nie bardzo ja mam na udzie tak popekane ze
wygląda to z daleka jak siniak ale blednie on gdy mniej pracuje na
stojaca i mniej sie przemeczam.co do balsamow to slyszałam o takich
ale nie wiem czy pomagaja!Chyba zostaje prad i laser!

Justyna

ocet jabłkowy
samoopalacz Avonu
plama z korektora