Re: Pere?ka.

Data: 2010-02-24 14:24:14
Temat: Re: Pere?ka.
Od: glob <r...@g...com>

Iwon(K)a napisał(a):
> glob <r...@g...com> napisaďż˝(a):

> tut=
> katoli=
> B=F3=
>

> generalnie nie staram sie patrzyc z zalozenia, ze katolik to....abc. I teraz
> tez tak do tego podeszlam. To sami katolicy udowadniaja jak dalecy sa od
> swojej religii. Wulgarnosc, i chamstwo Xl- az sie miesci w obrazie milosci
> bozej, Chiron - jest zaklamany, manipulant, i daleko mu do uczciwosci i
> honoru. Moze przez to, potem rodza sie takie zalozenia. Na pewo widze jak
> [...]
A widzisz, bo ty patrzysz na ludzi, a ja bardziej na wpływy. Jedyne
niebezpieczeństwo dla kultury i człowieka, to jeśli w danej dziedzinie
dogmaty tak sztywnieją, że nie mają nic wspólnego z rzeczywistością,
bo ona się zmienia, bo żyjemy, a jak dogmaty nie mają nic wspólnego z
życiem i ludzmi którzy tworzą kulturę, to tą rzeczywistość trzeba
razem z ludzmi zniszczyć.
To samo mieli komuniści i katolicy, jedni i drudzy zdeteminowani
swoimi sztywnymi '' prawdami'' i to te dogmaty stwarzają takich ludzi,
czyli mamy błąd w teoriach, a ludzie puści takim rzeczą ulegają,
niszcząc w zamian bogactwo życia.