Perełka.

81. Data: 2010-02-17 20:41:34

Temat: Re: Pere?ka.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Feb 2010 21:25:42 +0100, medea napisał(a):

> To w niebie też są lepsze i gorsze miejsca?

Oczywiście! - ja np NIE chciałabym śpiewać w chórze anielskim ;-)

> Hm... to może nie warto się starać. :/

Zawsze warto być godnym najlepszego miejsca.

--

Ikselka.

82. Data: 2010-02-17 20:42:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ja tak, bom stara :-)
> Ale dziecko kilkuletnie (oglądając film) raczej niewielką :-)

Czy TŚK maltretowało kurę z upodobaniem, zanim jej łeb urżnęło?

Ewa

83. Data: 2010-02-17 20:43:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nosz nie postarzaj mnie tak - trąbi się o nim gdzieś od XIV wieku ;-)

Na slajdach i TV? No no!

Był taki czas, bodajże wczesne lata osiemdziesiąte, kiedy naukowcy niby
udowodnili, że całun jest oryginalny.

Ewa

84. Data: 2010-02-17 20:44:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Feb 2010 21:42:08 +0100, medea napisał(a):

> Czy TŚK maltretowało kurę z upodobaniem, zanim jej łeb urżnęło?
>
> Ewa

ŚK było już w tym wieku wprawnym rąbaczem drewna na biwakach z ojcem, więc
i kurę załatwiało jednym cięciem :-)
--

Ikselka.

85. Data: 2010-02-17 20:47:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Feb 2010 21:43:51 +0100, medea napisał(a):

> Na slajdach i TV? No no!

W ksionżkach :-)

> Był taki czas, bodajże wczesne lata osiemdziesiąte, kiedy naukowcy niby
> udowodnili, że całun jest oryginalny.

Niby. Ale akurat mnie to jakoś nigdy nie przekonało. Przyznam się, że
wszelkie "cudownie" zachowane w swieżości zwłoki świętych też mnie troszku
przyprawiają o niedowiarstwo...

--

Ikselka.

86. Data: 2010-02-17 21:22:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 21:32, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> OK, nie mam, ale sama przyznaj - rozbijanie jajek na jajecznicę to masakra
> tak naprawdę ;-)

To masakra, przyznaję. Dlatego wolę ugotowane na twardo.

Qra

87. Data: 2010-02-17 21:24:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 21:25, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To w niebie też są lepsze i gorsze miejsca?
> Hm... to może nie warto się starać. :/

I te wszystkie lepsze już pewnie zajęte...

Qra

88. Data: 2010-02-17 21:28:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 21:42, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Czy TŚK maltretowało kurę z upodobaniem, zanim jej łeb urżnęło?

Różne perwersje w życiu widziałam, no ale takiej to jeszcze nigdy!

Qra, zwizualizowawszy

89. Data: 2010-02-17 21:29:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 21:30, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nosz nie postarzaj mnie tak - trąbi się o nim gdzieś od XIV wieku ;-)

Trąbić to i może trąbili, ale czy wszystkim pokazywali?

Qra

90. Data: 2010-02-17 21:32:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Feb 2010 22:29:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-17 21:30, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Trąbić to i może trąbili, ale czy wszystkim pokazywali?

Na religii pokazywali. I raczej miałam wrażenie, że wszyscy na religię
chodzili.

--

Ikselka.

Sytułacja polityczna Polski.