Perfect day

11. Data: 2004-08-07 08:20:22

Temat: Re: Perfect day
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
news:cf1vqu$rke$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Warto... będziesz mieć posprzątane i wyprane i obiad na stole... :-)

To chyba lepiej zatrudnic gosposie?

--
Ania Björk

12. Data: 2004-08-07 08:20:57

Od: MadziaMa <m...@b...pl_niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Aug 2004 09:16:26 +0200, "Farciarz"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>kogo

Jestem dobrej myśli i sądzę ze jest dowcipna zwyczajnie to jeden ze
stałych tekstów - no chyba ze masz cos na sumieniu :-)

>jest jeszcze tesciulka ukochana

To niech żona zrobi to samo (jeśli będzie jakiś problem bo nie zawsze
jest). Bądźcie po swojej stronie i trzymajcie sie razem. Mamusie
powinny zrozumieć że już dzieci odchowały. Co nie oznacza że serdeczna
pomoc i rada się nie przydaje, rzecz jasna. I nie zakładaj na starcie
najgorszego. na związek pracujecie razem a kolesie zawsze kręcą
głowami - to też taki stały dowcip. I miłej zabawy życzę. :-)

pozdr
Magda

13. Data: 2004-08-07 08:24:38

Od: "Farciarz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Farciarz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Skromnyś Waćpan ;-)
> Qr

Ja?!
8-]
Pan mnie jeszcze nie znasz

8-]

14. Data: 2004-08-07 09:26:35

Od: "Qrczak" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja?!
> 8-]
> Pan mnie jeszcze nie znasz
Ano nie znam :-)
Qr

15. Data: 2004-08-07 09:31:38

Od: "JacekS" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> Jacku, to zaczyna wygladac na zwykly spam. Co nie powiesz to reklamujesz
> ten sam adres.

Nie lubisz Jezusa? Twoj wybor....

Jacek

16. Data: 2004-08-07 10:35:29

Od: "eubz" <e...@i...nonspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

żenić się cza, a jak, sam jestem żonkiś 2 letni i tak jak Tobie kumple
kręcili mi głowami, a mama z uśmieszkiem mówiła mej narzeczonej "Ty chyb
nie wiesz co bierzesz"... ale z perspektywy czasu rzec muszę, że:
- małżeństwo ma wiele, minusów (bo wymosimy przyzwyczajenia z domu, a gdy
zaczynamy mieszkać sami to te przyzwycajenia się przenoszą, a nie zawsze
możemy je pozostawić itp.)
ale
- małżeństwo ma wiele plusów, /najważniejszym jest ta 2ga osoba/ i myślę, że
te plusy bilansują dodatnio,
problem pewnie pojawi się gdy ten bilans będzie ujemny, ale za to winić
jedynie rutynę wypada..., więc gdy nie ma rutyny, to jest mniej minusów...
nie wiem czy napisałem to zrozumiale...
pozdrawiam,

17. Data: 2004-08-07 13:14:33

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <cf208c$t6b$1@news.onet.pl>, ze j...@v...pl twierdzi...
|http://xxx.webpark.pl

Jacku, to zaczyna wygladac na zwykly spam. Co nie powiesz to reklamujesz
ten sam adres.

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -
thomas jefferson

18. Data: 2004-08-07 21:18:31

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubisz Jezusa? Twoj wybor....

??? adres = jezus ???
osobliwe...

kasiatoya

19. Data: 2004-08-07 21:45:31

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

06 August 2004.
*Farciarz* napisał(a):

> NO wiec..
> Po pierwsze to witajcie, jestem tu pierwszy raz
no się żeń
> Dlatego ze jutro juz bede ...a raczej nie bede.,,,kawalerem
no to się nie żeń
> A po drugie , to .....powiedzcie mi.....warto sie zenic? Bo wszyscy zonaci
> faceci kreca glowami kiedy dowiaduja sie ze sie zenie
no to się nie żeń
> A moja matka powtarza mojej narzeczonej zeby sie dobrze zastanowila za kogo
> wychodzi
no to się żeń ;)
--
Pozdrawiam/Regards
Piotr Majkowski

20. Data: 2004-08-08 15:56:31

Od: Jacek Jureczko <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-06 23:14, Użytkownik Farciarz napisał:
> [...]
> faceci kreca glowami kiedy dowiaduja sie ze sie zenie
> A moja matka powtarza mojej narzeczonej zeby sie dobrze zastanowila za kogo

Jasne że warto! Choć wazne za kogo ;)

Jacek Jureczko
gg: 3319618
jabber: j...@c...pl
jabber: j...@j...wp.pl

Cena chrztu
wymiana dowodów
Film - P.E.R.E.Ł.K.A! W całym tym okrutnym świecie, w którym żyjemy uzmysławia nam ile warta jest najzwyklejsza szklanka wody...
Trzy swinki
Psychoterapeuta